Jump to content

social club update


js007

Recommended Posts

Hoe kan ik mijn PSN ID toevoegen? :cry:

als je bent ingelogd moet je rechtsbovenin op Profile klikken, dan links op Account Linking..dan klik je achter jet PSN logo op ''add'' daar moet je het toevoegen :puh:

Heb ik gedaan, alles is goed. Ik ga terug naar de Site, staat mijn PSN ID er nog niet op... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik mijn PSN ID toevoegen? :cry:

als je bent ingelogd moet je rechtsbovenin op Profile klikken, dan links op Account Linking..dan klik je achter jet PSN logo op ''add'' daar moet je het toevoegen :puh:

Heb ik gedaan, alles is goed. Ik ga terug naar de Site, staat mijn PSN ID er nog niet op... :duh:

je moet als je je PSN hebt ingelogd, met je ps3 inloggen en dan GTA IV opstarten volgenss mij

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik mijn PSN ID toevoegen? :cry:

als je bent ingelogd moet je rechtsbovenin op Profile klikken, dan links op Account Linking..dan klik je achter jet PSN logo op ''add'' daar moet je het toevoegen :puh:

Heb ik gedaan, alles is goed. Ik ga terug naar de Site, staat mijn PSN ID er nog niet op... :duh:

Duurt 24 uur ;)

Wel overzichtelijk deze website. Veel beter dan die vorige.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik mijn PSN ID toevoegen? :cry:

als je bent ingelogd moet je rechtsbovenin op Profile klikken, dan links op Account Linking..dan klik je achter jet PSN logo op ''add'' daar moet je het toevoegen :puh:

Heb ik gedaan, alles is goed. Ik ga terug naar de Site, staat mijn PSN ID er nog niet op... :duh:

Duurt 24 uur ;)

Wel overzichtelijk deze website. Veel beter dan die vorige.

48 uur bedoel je:

I just linked my Xbox LIVE™ Gamertag/PLAYSTATION®Network Sign-In ID but none of my stats are showing up on the Rockstar Games Social Club, what’s going on?

It can take up to 48 hours or more for our servers to upload your game data when you link your console ID, so please be patient.

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...