Jump to content

Nieuw bericht over GTA 4 m.b.t. Illigale Gamers


bolie

Recommended Posts

Volgens somige mensen is Securom een vervelend stukje software dat zich diep in het OS nestelt en soms zelfs je dvdrom speler om zeep kan helpen(nouja dat heb gelezen maar lijkt me wel erg stug).

Het is wel goed dat je hem zo vaak kan activeren als je wilt, alleen heb je daar wel een internet verbinding voor nodig wat weer minder is, want als ze om 1 of andere reden de activatie server offline gooien kan je het spel niet activeren, waardoor je niet meer online kan gaan.

En ik gok toch dat het spel binnen aan paar dagen, al niet de eerste dag gekraakt is zodat ilegale downloaders genoeg kans hebben het spel toch te spelen, ook al is het alleen offline.

Jammer genoeg hebben ze alleen de legale gamers ermee :-( .

Desalniettemin koop ik het spel toch.

Link to comment
Delen op andere websites

SecuROM is zo gekraakt kan ik je vertellen. Spore was voor de officiële release al gekraakt, welke een sterke SecuROM beveiliging had. Als GTA4 een minder sterke heeft, is het dus nog sneller gekraakt. ;)

Hoewel dat voor sommigen natuurlijk geen probleem is. :-P[/font]

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Oh noes, securom maakt je PC zo traag en instabiel :(

En het is toch makkelijker te kraken dan de gemiddelde beveiliging... Het is gwoon onmogelijk om offline spellen goedte beveiligen.

Ik ga hem overigens wel illegaal downloaden, want ik heb hem al voor de Xbox maar dat kreng heeft hem helemaal bekrast.

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook van plan om hem te downloaden. Ik wil wel eens zien hoe goed het er uit ziet t.o.v. de consoleversie. :puh:

En online kan ik toch wel op de Xbox dus...

Maar ik denk niet dat ik hem lang zal spelen want ik ben dan inmiddels wel met The Lost & Damned bezig :eten:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet de bedoeling dat dit topic een praat discussie wordt over illegale downloads en het mogelijk kunnen omzeilen van de protectie. De protectie is er uiteraard opgezet, omdat er massaal illegaal gedownload wordt en dit voor veel omzet vermindering zorgt.

Het is nadrukkelijk niet toegestaan om over het omzeilen van de beveiliging te praten. Dit topic blijft open om te discussiëren over de keuze van Rockstar Games om deze beveiliging te kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

@nintendo 5998: Je kan hem zo vaak activeren als je wilt, dus niet 5 keer.

Het is eigelijk ook een slap excuus om het te downloaden vanplaats te kopen omdat securom er op zit, het gaat om de gameplay, en wat ik ehb gezien is de gameplay het al waard om het spel te kopen, mits je het goed weet dat hij op je pc goed zal draaien.

*Reden bewerking: Typfouten.

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

En als je nou he legaal op een console hebt en ook nog de DLC gaat kopen? Ik heb in ieder geval geen zin om R* 2 keer voor precies hetzelfde geld te geven.

Hij snapt het. Maar mijn PC kan het toch niet aan, dus gewoon verderspelen op console :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...