Jump to content

Het Grote 'Rise of Nations' topic


NickyHendriks

Recommended Posts

Rise of Nations

Ontwikkelaar: Big Huge Games

Uitgever: Microsoft Game Studios

Genre: Strategy

Platforms: PC

Aantal spelers: 1

Release: 23 mei 2003

Demo:

Website:

Hallo allemaal...

Ook zo'n fan van Rise of Nations en Rise of Nations: Rise of Legends? Dan is dit het topic voor jou ;) Je kunt hier Screens, Info, Vechtstrategieën etcetera posten. Heb je vragen over dit spel? Dan kan je dit natuurlijk ook in dit topic posten ;)

Ik heb wel een paar regeltjes:

  • Post alleen zelfgemaakte Screens.
  • Post alleen zelfgemaakte Strategieën
  • Hou je commentaar over iemand zijn mening voor je en post die niet :)
  • Hou je aan de overige Forumregels
  • Niets illegaals bespreken

@ Froodoo & Ikkes: Ik wist niet echt een goed Subforum en deze vond ik wel gepast. Als dit het verkeerde subforum is verplaats hem dan maar daar de goede :)

Link to comment
Delen op andere websites

Das een triple post.

En als niemand reageert zal het wel zo onbekend zijn.

Vind ik ook niet gek.

Typte het in bij Google en ik kreeg verkoopsites waar ze het voor 10 Euro van de hand deden.

Wat heeft de prijs nou weer met de kwaliteit van het spel te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Das een triple post.

En als niemand reageert zal het wel zo onbekend zijn.

Vind ik ook niet gek.

Typte het in bij Google en ik kreeg verkoopsites waar ze het voor 10 Euro van de hand deden.

Wat heeft de prijs nou weer met de kwaliteit van het spel te maken?

Niets.... De games zijn goede games. zijn net Red Alert maar dan in de Realiteit, en RoL is weer met Fantasie in de Middeleeuwse tijden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Das een triple post.

En als niemand reageert zal het wel zo onbekend zijn.

Vind ik ook niet gek.

Typte het in bij Google en ik kreeg verkoopsites waar ze het voor 10 Euro van de hand deden.

Wat heeft de prijs nou weer met de kwaliteit van het spel te maken?

Niets.... De games zijn goede games. zijn net Red Alert maar dan in de Realiteit, en RoL is weer met Fantasie in de Middeleeuwse tijden ;)

Ik het wel maar heb het zelf niet. Ziet er me wel een leuke game uit. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Das een triple post.

En als niemand reageert zal het wel zo onbekend zijn.

Vind ik ook niet gek.

Typte het in bij Google en ik kreeg verkoopsites waar ze het voor 10 Euro van de hand deden.

Wat heeft de prijs nou weer met de kwaliteit van het spel te maken?

Niets.... De games zijn goede games. zijn net Red Alert maar dan in de Realiteit, en RoL is weer met Fantasie in de Middeleeuwse tijden ;)

Ik het wel maar heb het zelf niet. Ziet er me wel een leuke game uit. ^_^

Ik zou zeggen ga naar Marktplaats en zoek het op voor niet te duur en kopen maar. Ik vind het het geld waard :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het voor de gein ooit geinstalleerd samen met UT99 op de pc van mn grootouders voor mijn neefje/broertje en stiekem ook mijzelf. (UT99 _O_ x1000)

In ieder geval, misschien leuk om te testen. Als jij in de moderne tijden bent, dus met tanks, machinegeweren en artillerie en je tegenstander nog ridders heeft dan verslaat hij jou vrij makkelijk. Serieus! :7 Probeer eens Barbarians at the gates, ga industrial age en ga tegen de vijand vechten op de laagste tech level mogelijk. Het is echt gewoon te bizar voor woorden als je het realistich bekijkt. :7:schater:

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ha, Rise of Nations. Zeer bekend rts spel. Erg goed ook.

Het lijkt veel op Age of Empires, niet op red alert.

Rise of Nations kun je zien als een kruising tussen age of empires en het bordspel Risk.

Het combineert real time strategy met een beetje turnbased.

Ik heb zelf Rise of Nations hier liggen en ook de expansion Thrones & Patriots. Die moet je zeker ook hebben als je RoN hebt. Voegt o.a. wat nieuwe campaigns toe zoals de koude oorlog, nieuwe volkeren en nieuwe units zoals de general.

Heb rise of nations grijs gespeeld. speel het soms nog wel eens.

Rise of Legends heb ik niet, maar die trekt me ook niet zo. Is trouwens ook niet zo'n succes geworden als zijn voorganger en verdween al snel richting de budgetbak.

Rise of Legends is meer fantasie en is anders van opzet dan RoN.

Link to comment
Delen op andere websites

Ieder zijn ding zeg ik maar. Ik heb liever een setting gebaseerd op de geschiedenis ipv mythische spul of fantasie.

Zelf vind ik Rise of Nations de betere (en volgens vele andere gebruikers ook). Heb dat helemaal grijs gespeeld en trek het soms nog wel eens uit de kast. Blijft toch wel leuk om landje voor landje te veroveren.

Maar ook de campagnes van Napoleon, Alexander de Grote, De nieuwe wereld en de Koude Oorlog zijn leuk.

En ook niet geheel onbelangrijk; de nederlanders zitten er in :puh: Nou ja, die worden bij Thrones & Patriots dan toegevoegd, samen met de iroquois, Lakota, Amerikanen, Perzen en Indiërs

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...