Jump to content

irritand


rastiboy

Recommended Posts

Krijg je heel snel een blue screen?

En doe je ook andere games? zoja, zeg er een aantal.

Want misschien is je voeding te zwak, en bij hoogtepunten dat de hardware veel stroom vraagt, dat je voeding dat niet bij beent, en dus uitvalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm... Volgens mij was dat iets met Hardware :Y Probeer daar eens hulp te vragen. Ik weet alleen dat voeding koken is bij mij op school :puh: de stroom capaciteit is ;)

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Update al je drivers eens, met nadruk op de audio drivers, aangezien GTA San Andreas daar nog wel eens problemen mee kan krijgen.

Inderdaad, daar had ik ook problemen mee. Even voortbouwen op de post van Galiorix.

>Klik.< => Kijk naar de tweede post van dit topic.

Hier staat alles uitgelegd van Drivers enzovoort, maar wat belangrijk is, is het programmatje RadarSync.

Alles staat daar uitgelegd in verband met dit programmatje. RadarSync is zéér handig, hij zoekt automatisch naar updates voor je Drivers.

Er zijn wel een paar dingen waarvoor je moet opletten, maar deze staan allemaal in dat topic vermeld. ;)

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een voeding heeft een bepaalt voltage die stroom kan ''uitdelen'' aan somige hardware in je computer, als je lang game'd vraagt die dus veel stroom voor bijvoorbeeld de videokaart, en de CPU enzovoorts. het kan dan zijn dat de hardware nèt te veel stroom gebruikt dan de voeding aankan, en dan (kan) je een bsod krijgen..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit betekent eigenlijk dat je een goede voeding nodig hebt of een goede koeler dat all hete lucht uit de computer dan heb zelf het geval gehad dat mijn computer uit viel dit kwam eerst omdat ik een te lage viedeo kaart had maar de computer sloeg nog steeds uit dus kocht ik de voeding er na maar dat helpte niet ben er mee naar de computer winkel geweest en die zei dat er nog een koeler in moest en nu doet hij het prima

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...