Jump to content

gta iv geen goed beeld


Nick-NL-

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DeadlyDelight

    9

  • Nick-NL-

    7

  • PhoenixNL

    3

  • Thijs1005

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het ligt volgens mij aan je Videokaart, je Videokaart is niet zo goed om een normaal beeld te hebben. Daar ligt het waarschijnlijk aan! :)

ik heb NVIDIA GeForce 8600GS

dacht dat hij die wel aankon

bij can you run it haal ik recommended

Bewerkt: door Nick-NL-
Link to comment
Delen op andere websites

Ah....Dit probleem ben ik ook al tegengekomen op gtaforums.com. Kwestie van je nvidea drivers opnieuw installeren, desnoods de bèta gebruiken. Check nvidea site voor de downloads ;) Als dat niet werkt werkt defragmenteren van je harde schijf ook nog. Gebruik niet de standaard windows defragmentatie, die is namelijk te langzaam en niet goed genoeg. Gebruik liever een ander programmaatje van het internet zoals CCleaner.

Link to comment
Delen op andere websites

ben toevallig net de drivers aan het instaleren ga kijken of dat werkt en anders ga ik dat defragmenteren is proberen met tuneUp Utilities 2008

Ok, ik duim voor je :) Ik moet zelf nog een extra dagje wachten, broer naar winkel: 'Ja GTA IV heb ik besteld.' 'Mag ik je ID zien' "Je bent nog geen 18' 'Ja maar dat word ik zaterdag!' 'Sorry, ik vind het ook bull-sh*t, maar ik ben gister nog gecontroleerd...' Dus. Dat is dus een extra dagje wachten, dan gaat mijn broer terug met een vriend (die net 1 dag 18 is...:puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

ben toevallig net de drivers aan het instaleren ga kijken of dat werkt en anders ga ik dat defragmenteren is proberen met tuneUp Utilities 2008

Ok, ik duim voor je :) Ik moet zelf nog een extra dagje wachten, broer naar winkel: 'Ja GTA IV heb ik besteld.' 'Mag ik je ID zien' "Je bent nog geen 18' 'Ja maar dat word ik zaterdag!' 'Sorry, ik vind het ook bull-sh*t, maar ik ben gister nog gecontroleerd...' Dus. Dat is dus een extra dagje wachten, dan gaat mijn broer terug met een vriend (die net 1 dag 18 is... :puh: )

Maar dat is toch een advies leeftijd? Volgens mij mag je het spel gewoon kopen hoor. (neem anders gewoon je ouders mee en zeg dat het een brain trainer is)

Link to comment
Delen op andere websites

ik was vanmiddag bij een vriend spellen had dezelfde problemen, maar de tweede keer dat hij gta 4 opstart deed hij het wel goed alleen viel gta na een tijd uit. na een paar keer opstarten deed hij alles goed en hebben we een paar uur gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt volgens mij aan je Videokaart, je Videokaart is niet zo goed om een normaal beeld te hebben. Daar ligt het waarschijnlijk aan! :)

hahaha lolbroek.

Ik heb 9800gt in sli en krijg hetzelfde gezeik dingen die amper laden of niet geheel. zoals de pic.

Straks eens kijken naar nieuwe drivers en anders in de prullenmand ermee

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...