Jump to content

savegames


Murphy3508

Recommended Posts

Goedemorgen iedereen,

ik heb GTA IV op zowel mijn pc als op de laptop geïnstalleerd (heerlijk voor in de trein) maar als ik thuis ben speel ik hem op de pc, kortom daar ben ik verder in het verhaal.

mijn vraag is: waar worden de savegames opgeslagen zodat ik die kan kopiëren naar m'n laptop zodat ik gewoon verder kan gaan waar ik gebleven was???

alvast bedankt luitjes. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de geleerden (in dit geval Dizzee en Kraay) zou dat voor XP moeten zijn:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

En voor vista:

C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, ik heb een heel klein probleempje. Ik vind m'n savefiles ook niet. Nergens vind ik die map Appdata en ook met de handige zoekfunctie van Vista heb ik nergens een savegame gevonden of een map waarin dit zou zitten (tenzij van een ander programma). Hier een screentje:

post-61247-1228497891_thumb.jpg

Ik heb wel degelijk een savegame, want ik heb de autosave aan staan, en ik heb al handmatig gesaved. De dingen die gecensureerd zijn zijn zeker niet 'AppData' ofzo. ^^

Iemand een idee waar ze staan of hoe ik ze vind? Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij op de computer is Application Data (in XP dus) standaard als 'Verborgen' ingesteld. Aangezien Vista een (naar mijn mening) nog strengere beveiliging heeft, lijkt me dat het op Vista ook zo is. Ik raad je aan dus ergens bij map-opties 'Verborgen mappen en bestanden weergeven' aan te vinken. Hoe dat precies in Vista in z'n werk gaat, weet ik niet.. Ik hoop je geholpen te hebben, Hannes :)\

@ hieronder: *Smak!!*

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij op de computer is Application Data (in XP dus) standaard als 'Verborgen' ingesteld. Aangezien Vista een (naar mijn mening) nog strengere beveiliging heeft, lijkt me dat het op Vista ook zo is. Ik raad je aan dus ergens bij map-opties 'Verborgen mappen en bestanden weergeven' aan te vinken. Hoe dat precies in Vista in z'n werk gaat, weet ik niet.. Ik hoop je geholpen te hebben, Hannes :)

Bedankt, het was inderdaad verborgen. Kusje!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...