Jump to content
Joriz

NVidia geeft beta driver update speciaal voor GTA4 uit!


gallery_1_5_18356.png
Zojuist heeft NVidia een driver update uitgegeven voor hun videokaarten. Mocht je dus GTA4 spelen op een computer waar een NVidia videokaart in zit, dan zullen deze beta drivers veel problemen oplossen. De nieuwe NVidia driver is te downloaden op Nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html. Deze beta drivers zijn op eigen risico te gebruiken. Mocht GTA4 het nu grafisch goed doen dan hoef je deze drivers niet te downloaden!
Heb je een videokaart van het merk ATI, dan dien je helaas nog te wachten tot 10 december. De nieuwe ATI drivers zijn vanaf dan te downloaden op: game.amd.com
Voor overige problemen werkt Rockstar Games op dit moment zeer hard aan een officiële patch die diverse problemen oplost waaronder:
  • Een fix voor het legal scherm waarbij het spel crashed.
  • Vele verbeteringen in de video editor waaronder slimmer benoemen van video's, betere render kwaliteit en betere FX tijdens replays.
  • Fix voor het bowlen met gevoelig ingestelde muizen.
  • Fix voor de ATI 1900 schaduwen
  • Algemene verbeteringen in het geheugen gebruik van GTA4
  • Grafische verbeteringen in het deeltjes systeem en met spiegels.
  • Multiplayer character instellingen worden onthouden.
  • Ondersteuning voor DirectInput gamecontrollers

De officiële patch voor Grand Theft Auto IV komt zo snel mogelijk uit!
Zit je nog met een ander probleem dan kan je diverse oplossingen vinden in de GTA4 technische problemen sectie van ons forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

dit wordt ook bij mij vermeld, ik had gister ook al es wat geprobeerd met die NVIDIA maar dat wou ook niet....

the program could not locate any drivers that are compatible with your system...

Zijn der noch meer met deze problemen..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

dit wordt ook bij mij vermeld, ik had gister ook al es wat geprobeerd met die NVIDIA maar dat wou ook niet....

the program could not locate any drivers that are compatible with your system...

Zijn der noch meer met deze problemen..

Wat voor videokaart heb je?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...