Juriaan Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 hee, ik ben overnieuw begonnen, en heb nu net relatie met denise maar heeft iemand een screen van de pimp suit ik wil wel weten waar ik ut voor doe :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 hee,ik ben overnieuw begonnen, en heb nu net relatie met denise maar heeft iemand een screen van de pimp suit ik wil wel weten waar ik ut voor doe :lol: Het is de Gimp Suite...En je krijgt hem niet bij denise toch?? Maar het is een heel strak pak van leer..Geen plaatje voordehand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Het is wél de Pimp Suite, en je krijgt die wél bij Denise, maar ik heb géén screen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 (bewerkt) hee,ik ben overnieuw begonnen, en heb nu net relatie met denise maar heeft iemand een screen van de pimp suit ik wil wel weten waar ik ut voor doe :lol: Het is de Gimp Suite...En je krijgt hem niet bij denise toch?? Maar het is een heel strak pak van leer..Geen plaatje voordehand zij bedoelt wel het pimp suit er is wel een pimp suit je krijgt die bij denise probeer maar 100% te krijgen en je krijgt hem :rolleyes: het is een witte smoking met een rose kakkers kraagje :lol: EDIT: se7en was me voor Bewerkt: 13 april 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 hee,ik ben overnieuw begonnen, en heb nu net relatie met denise maar heeft iemand een screen van de pimp suit ik wil wel weten waar ik ut voor doe :lol: Het is de Gimp Suite...En je krijgt hem niet bij denise toch?? Maar het is een heel strak pak van leer..Geen plaatje voordehand zij bedoelt wel het pimp suit er is wel een pimp suit je krijgt die bij denise probeer maar 100% te krijgen en je krijgt hem :rolleyes: het is een witte smoking met een rose kakkers kraagje :lol: EDIT: se7en was me voor Ow sorry dan...Ik heb me vergist..zal de volgende keer beter nadenken :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 (bewerkt) Ik heb een screentje gevonden op het i-net Zet hem er zo op . Edit: hier is ie, het heeft alleen een ander hoofdoekje lijkt mij (ofzo :blink: ) Bewerkt: 13 april 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Ik heb een screentje gevonden op het i-netZet hem er zo op . Edit: hier is ie, het heeft alleen een ander hoofdoekje lijkt mij (ofzo :blink: ) Dat hoofd doekje zit op bij de Pimp Suit origineel niet bij. Is gewoon aangedaan met een Pimp Suit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 dat is em( en hij ziet niet wit!maar een soort blauw) wat kun je hier dan eigenlijk mee doen? is ze vaker thuis as je da pakkie annhebt ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 dat is em( en hij ziet niet wit!maar een soort blauw) wat kun je hier dan eigenlijk mee doen? is ze vaker thuis as je da pakkie annhebt ofzo? Als je 100% hebt met haar is ze haast altijd thuis,Pimp suit aan of niet. Pimp suit heeft dus weer geen effect zoals sommige denken van het Cop Uniform. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Hij ziet er wel lauw uit vind ik... Alleen dat petje mochten ze wel weglaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 als je 0 % hebt bij haar hoe krijg je meer gewoon veel daten of heel veel cadeaus geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Hij ziet er wel lauw uit vind ik...Alleen dat petje mochten ze wel weglaten. Dat petje hoort er ook niet bij . Is gewoon zoals Dragonmaster al zei aangedaan terwijl hij een pimp suit aan had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Maar dat rubbere pak die je bij key to her heart krijgt heet tog ook pimp suite ofniej :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 nee,die heet gimp suit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Ik vind het nou niet echt een 'pimp' suit. Een 'pimp' suit is meer een heel wit pak, witte hoed, en witte stok :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.