Jump to content

Kan geen politie meer krijgen (op geen enkele manier)....


gta_user82

Recommended Posts

Ik heb nu iets raars: ongeveer sinds ik ben begonnen met de missies voor Francis McReary kan ik geen politie meer krijgen (ook niet als ik op het politiebureau een cop kill, o.i.d.) :bonk: . Toen ik die coke moest terughalen voor E., verdwenen m'n drie wantedsterren als sneeuw voor de zon (na een paar seconden).

Ik heb nu die Lure voor Francis gedaan (da's dus voorlopig de laatste) en het 'probleem' is er nog steeds. Ik ben nu overigens wel bezig met United Liberty Paper-missies.

Kan iemand vertellen of dit normaal is... of heb ik een probleem :? ?

Link to comment
Delen op andere websites

ehm bij de xbox 360 kon je bij die missie geen cheats gebruiken, nouja ze werkten niet... als je die ondergrondse trein ding weer naar boven liep, dan werkte de cheat pas van politie.

Bewerkt: door MooslessC
Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt inderdaad als een cheat die nog aan staat :Y

Maar als je geen cheats hebt gebruikt dan is dit in ieder geval niet goed.....

Zo wordt het spel wel een stuk minder leuk lijkt mij.

Geen cheats gebruikt (nog helemaal niet)... Het spel wordt er in inderdaad minder leuk op :{

Iemand anders toevallig ook met dit probleem of een oplossing...?

Link to comment
Delen op andere websites

(...) Heb je dit ook wanneer je een nieuw spel start?

Nee, niet als ik een nieuw spel start.. Dus het zit in die enkele savegame, nu maar even op zoek naar een savegame van iemand anders...

Dus mocht je een savegame voor de PC hebben ter hoogte van ongeveer Wrong is Right (United Liberty Paper) of iets daarvoor, laat het dan even weten...!!

Bewerkt: door CasperdeZ
Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat een cheat die ervoor zorgt dat je ALTIJD politie achter je aanhebt of NOOIT politie. Het hangt ervan af wanneer je deze cheat invoert. Doe je dit op het moment dat je politie achter je aanhebt zal deze nooit verdwijnen, en mocht je geen politie achter je aanhebben dan zal deze ook nooit meer achter je aan gaan.

Misschien heb je deze cheat (perongeluk?) ingevoerd? Als je daarna gesaved hebt is dit niet meer om te draaien tot zover ik weet.

Edit: Sorry, ik heb niet goed gekeken :sst: Ik dacht dat het om SA ging, en niet om IV :D Ik zou niet weten hoe dat komt? Miss de patch afwachten van R*?

Bewerkt: door Tjapie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...