Jump to content

Game 100%, geld tekort


Joeydps

Recommended Posts

Goedendag,

Ik heb even een vraagje aangaande het volgende,

Het spel is 100% uitgespeeld maar mijn geld is bijna op. Weet iemand hoe ik dit snel kan oplossen? Ik heb al rondgekeken op verschillende forums maar geldtransporten in het spel kan ik niet vinden en mensen overvallen bij ATM levert niet veel op.

Alvast bedankt,

Groetjes!

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna geen geld meer hebben bij het 100% voltooien van GTA IV, hoe heb je dat gedaan? Maar goed, er zijn verschillende manieren om geld te verdienen, de een al wat effectiever dan de ander. Als je moeite hebt met Securicars vinden kan je altijd wagens verkopen aan Stevie. Dit kan je doen door een wagen naar zijn garage te brengen, zoals je in de zijmissie Stevie's Car Theft moest doen. Onthoud dat de staat van het voertuig perfect moet zijn voor de volledige beloning.

Tip: Er is een autoshowroom in de straat naast je penthouse op Algoquin waar je enkel Turismo's kunt vinden en die leveren degelijk wat geld op.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna geen geld meer hebben bij het 100% voltooien van GTA IV, hoe heb je dat gedaan? Maar goed, er zijn verschillende manieren om geld te verdienen, de een al wat effectiever dan de ander. Als je moeite hebt met Securicars vinden kan je altijd wagens verkopen aan Stevie. Dit kan je doen door een wagen naar zijn garage te brengen, zoals je in de zijmissie Stevie's Car Theft moest doen. Onthoud dat de staat van het voertuig perfect moet zijn voor de volledige beloning.

Tip: Er is een autoshowroom in de straat naast je penthouse op Algoquin waar je enkel Turismo's kunt vinden en die leveren degelijk wat geld op.

Dank je! Ik ga het gelijk proberen....

Link to comment
Delen op andere websites

Op Charge Island, bij het pakhuis waar een gedeelte van Phil Bells missie Catch

The Wave zich afspeelt, staat, als je langs de containers die rechts staan loopt, een vaste Securicar.

Neem een granaat, rol hem eronder en laat hem ontploffen. Er ligt een grote bak met

geld op de grond dat je kan oppakken. De Securicar staat er standaard. Dus loop even weg

en kom weer terug.

Een Securicar levert tussen de $1000 en de $10000 op. Dus $200 voor een granaat kun

je best missen.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik veel mee verdienen is zoals Svenie je al adviseerde, auto's voor Stevie halen met zo min mogelijk schade. Bij mij rijden er namelijk vaak Turismo's in Bohan en door die steeds weer te verkopen is het mij gelukt om een volledig gehaald spel te hebben met 1.000.000 in cash. Verder adviseer ik je om de zoekfunctie van GTAForum in het vervolg te gebruiken aangezien er tig topics zijn over tips hoe je het beste geld kunt verdienen onder andere. Lees de volgende topics anders even door:

Een paar topics over makkelijk geld verdienen, de laatste is een handige tips voor het inleveren van auto's bij Stevie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...