Jump to content
Joriz

Rockstar released Grand Theft Auto IV patch!


gallery_1_5_7097.jpg
Na iets minder dan twee weken na de GTA4 PC release komt Rockstar Games met een patch die de vele problemen in Grand Theft Auto 4 moet oplossen. De patch is 32,6 MB groot en kan je laten downloaden nadat je bij Live hebt ingelogd in GTA4. De patch repareert onder andere de volgende problemen:
  • Een fix voor het legal scherm waarbij het spel crashed.
  • Vele verbeteringen in de video editor waaronder slimmer benoemen van video's, betere render kwaliteit en betere FX tijdens replays.
  • Fix voor het bowlen met gevoelig ingestelde muizen.
  • Fix voor de ATI 1900 schaduwen
  • Algemene verbeteringen in het geheugen gebruik van GTA4
  • Grafische verbeteringen in het deeltjes systeem en met spiegels.
  • Multiplayer character instellingen worden onthouden.
  • Ondersteuning voor DirectInput gamecontrollers

Heb je nog steeds grafische problemen? Deze kan je oplossen met de videokaart drivers van NVidia (indien je een videokaart van NVidia hebt) of met de drivers van ATI (als je een ATI Radeon kaart hebt).
Nog steeds vragen over GTA4 of problemen? Dan kan je natuurlijk altijd op GTAForum.nl terecht.

Problemen met downloaden van de Patch via Live? Download de patch direct hier!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Rockstar Games Social club opstarten > Play. Eenmaal ingame druk je op de Home knop en druk je op Aanmelden. Hierna zal je het update scherm krijgen, met de vraag of je 'm wil installeren.

Buiten het spel om kan je 'm ook downloaden, zie alhier.

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb zowel deze patch als die van Nvidea geinstalleerd.

Ik heb wel het idee dat het wat beter is als eerst, ik kan in ieder GTA spelen al gaat het wel wat traag :puh: Bij mij is het alleen nog steeds zo dat Nico bar traag reageerd op de beweging van mn muis, als ik zegmaar een hoek omloop gaat eerst de camera naar links en daarna pas het poppetje ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

eindelijk!!! ik kan niet wachten tot ik op de pc kan waar gta 4 opzit. mijn vader zit ernu....... dan maar hopen dat alle problemen verholpen zijn want dan kan ik vanavond lekker gaan n0lifen ( mijn ouders zijn er niet) jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

  • Ondersteuning voor DirectInput gamecontrollers

Voor deze patch kon ik 'm normaal spelen, met deze patch wordt de camera boven Niko geplaatst en krijg die camera-positie met geen mogelijkheid gewijzigd. Daarnaast zijn alle knoppen en sticks op m'n gamepad omgewisseld. Het spel doet het wel normaal als ik het spel opstart zonder de gamepad aangesloten. Daarna aansluiten heeft geen effect: wordt niet meer herkent. Terwijl deze patch juist de problemen met andere contollers zou moeten oplossen. :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmmm ik heb totaal geen problemen met GTA IV als ik heel eerlijk ben. Ben ik verplicht om die patch te installeren?
Zonder die patch kan je niet meer inloggen op Games for Windows LIVE (alleen nog offline). Multiplayer is dan dus niet meer mogelijk. :-(

PS Heb R* een mailtje gestuurd over de problemen met m'n gamepad. Hopelijk wordt dat snel opgelost.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...