Jump to content

Gta IV multiplayer Help


recromancer

Recommended Posts

Hoi, ik heb Games for Windows Live gedownload, ben ingelogt,(lijkt op msn inlog)

dan log ik in bij RGSC dan klik ik op Play

dan ga ik het Spel Spelen, Zegt het dat ik moet inloggen in, Windows Live (ingame) heb ik gedaan!

ga ik naar Multiplayer zegt dat ik me emoet aanmelde op Windows live, Terwijl

ingame het aan staat, en die Games For Windows Live, (die lijkt op msn) staat aan + RGSC

wat moet ik doen???

-RecroMancer-

Weet iemand of er een Skatebaan in Broker of in Bohan is ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik heb Games for Windows Live gedownload, ben ingelogt,(lijkt op msn inlog)

dan log ik in bij RGSC dan klik ik op Play

dan ga ik het Spel Spelen, Zegt het dat ik moet inloggen in, Windows Live (ingame) heb ik gedaan!

ga ik naar Multiplayer zegt dat ik me emoet aanmelde op Windows live, Terwijl

ingame het aan staat, en die Games For Windows Live, (die lijkt op msn) staat aan + RGSC

wat moet ik doen???

-RecroMancer-

Herinstalleer Games for Windows - LIVE en/of Grand Theft Auto IV eens, en misschien werkt het dan wel? Verder kan je de patch ook nog eens downloaden en de nieuwste drivers van je videokaart, maar dat heb je ongetwijfeld al gedaan. ^^

Weet iemand of er een Skatebaan in Broker of in Bohan is ?

Deze vraag past beter in de GTA IV: General fora thuis, maar ik zal gewoon antwoorden op je vraag. Er zijn geen skateboarden in Grand Theft Auto IV. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

BTW: als ik windows live opstart, Zegt het iets met een Hotfix Download, kom ik op zo'n Windows Pagina

dan download ik de Hotfix en zegt: dat mijn systeem een andere taal is dan de gedownloade

*er is maar 1 te downloade*

en de Rest is al Geupdate :)

maar het ligt dus waarschijnlijk aan de Hotfix die niet werkt ,

en ff foutje : het zijn Geen Skateboarden, Maar Skateparken.

-RecroMancer-

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn 2 skate parken in het spel, het enigste wat je eraan hebt is leuk crossen met de sanches ;) Doe je wss één keer en dan nooit meer :D

ik heb ze gevonden het zijn er 3, maar kan iemand mij helpen met m´n probleem???

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...