PowerPats Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Mischien heb jij het ook eens dat als je bijv naar een liedje luistert je er allerlei andere woorden uithaalt, die normaal niet in het liedje zitten. Ik heb dat wel eens zoals in het liedje bleu van eiffel65 Bij dat dibadadei stukje versta ik altijd: I'm blue I'm in need of a guy (Ik ben homo en ik heb een man nodig) vanaf 0:34 kijk zelf maar. Ik waarschuw je wel. als je voortaan naar dat liedje wilt luisteren zal je alleen maar dat zinnetje wat ik heb gezegt in je hoofd houden. Hier nog een grappige video met liedjes met onbedoelde teksten die in onze taal heel grappig en droog klinken Heb jij ook liedjes gevonden of ken je liedjes die ook heel raar klinken. Post ze dan hier. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Ik heb er geen, maar die onderste is wel leuk. Ik heb met tranen zitten lachen zeg... 'Waar is toch dat zebrahondje voor...' En nog meer als je dat onderste filmpje bekijkt! Ik hoor altijd bij het liedje van Katy Perry - Hot 'n Cold, 'Je huiswerk is klaar.' Wel grappig... Bewerkt: 21 december 2008 door GTA Haas Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Zoiets heb ik bij het nummer "Op een onbewoond eiland" van "Kinderen voor kinderen". Vanaf 0.27 hoor ik telkens "Je gaat vanzelf dood" in plaats van "Je wordt vanzelf groot". Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Bij 3FM hebben ze in de Timur Show zoiets. Daar noemen ze het Mama Appelsap liedjes, omdat ooit iemand een plaat aanvroeg, "die met mama appelsap", terwijl het een engels nummer is. Op de site staat ook het beste uit mama appelsap. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik hoor bij het nummer Disturbia van Rihanna inplaats van 'It's a thief in the night who come's and grab you.' Hoor ik dan 'It's a beef in the night who come's and grab you' Moet ik altijd om lachen ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.