soulbody Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) beste forum gebruikers. ik heb ontdekt hoe her mogelijk is om je savegames uit te wisselen. wegens fout wordt dit topic opnieuw gemaakt. excuses voor het ongemak tot die tijd is deze link een advies: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=386144 Bewerkt: 16 januari 2009 door soulbody Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 ik wist van de savegames al etc maar niemand heeft een 100% savegame voro PC geupload dus daar zit ik alleen op te wachten ik denk dat de controlmap.dat geen nut heeft, het gaat toch om de save files.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) ik wist van de savegames al etc maar niemand heeft een 100% savegame voro PC geupload dus daar zit ik alleen op te wachtenik denk dat de controlmap.dat geen nut heeft, het gaat toch om de save files.. oke, ik denk ook dat controlmap enkel een besturings file is. dit topic is alleen belangrijk dat de mods niet zeggen is niet mogelijk , slotje. en dat de mensen met 100% ook weten hoe te vinden. en ook niet denken dat het niet mogelijk is Bewerkt: 24 december 2008 door soulbody Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pitbul Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 ik wist van de savegames al etc maar niemand heeft een 100% savegame voro PC geupload dus daar zit ik alleen op te wachtenik denk dat de controlmap.dat geen nut heeft, het gaat toch om de save files.. ja ik zit ook te wachten voor een 2e save die 100% is, dus als iemand zo vriendelijk is om er 1 te uploaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Hier is mijn 100% savegames alvast... SGTA400.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pitbul Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 respect man thx maar er staat achter 00 als ik er 01 van maar komt hij dan in het 2e slot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 respect man thx maar er staat achter 00 als ik er 01 van maar komt hij dan in het 2e slot Logischerwijze wel ja, probeer het eens... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 respect man thx maar er staat achter 00 als ik er 01 van maar komt hij dan in het 2e slot Logischerwijze wel ja, probeer het eens... de controlbak.dat is ook nodig ik heb hem al getest. dit betekent dus dat alle savegames overwrited moeten worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Ik krijg een foutmelding van dat de savegame niet geladen worden. (Anders GfW account natuurlijk) Nu ga ik deze proberen. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Ik krijg een foutmelding van dat de savegame niet geladen worden. (Anders GfW account natuurlijk)Nu ga ik deze proberen. Mvg, Flitskikker bij mij doet de gene die jij nu noemt het ook Bewerkt: 24 december 2008 door soulbody Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pitbul Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 werkt niet er staat dat hij hem niet kan lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 De map is bij mij niet vindbaar hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 De map is bij mij niet vindbaar hoor. je moet ook de verborgen mappen zichbaar maken, de gtaIV map met de savegame staat in de verborgen map klik op extra > mapopties Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) de sgta4** is dus je savegame die te vinden is in C:\Users\Username\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames (dit is een verborgen map dus link invoeren en niet van map naar map gaan De map is bij mij niet vindbaar hoor. er staat dit is een verborgen map dus link invoeren en niet via deze computer na c na users na je gebruikers naam na app data want dat lukt dus niet met een verborgen map Bewerkt: 24 december 2008 door soulbody Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mennojo Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 hoi ik kan die map ook niet vinden. maar ik heb GTA IV op de D schijf gezet waar staat die map dasn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.