Jump to content

Wat te doen als je de storyline hebt uitgespeeld en je je verveelt?


Lance_Ryder_Wilson

Recommended Posts

Zoals ik in een ander topic postte:

Wat dacht je van Multiplayer?

En gewoon lekker met vrienden in GTA uitgaan..

En je kunt ook naar EE's zoeken... filmpjes maken als je de PC versie hebt, maar ook met een Dazzle als je een Ps3 hebt.

Je kunt naar verborgen objecten als Flying Rats enzo zoeken.

Je kunt het spel proberen 100% te krijgen.

Je kunt ook gewoon lekker mensen afknallen en vluchten voor de politie.

Gewoon rondrijden in de stad en al het moois zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik nu doe als ik me verveel,

Ik ren in tegenovergestelde richting van de soort snelweg naast de safehouse in Acouliton (Geen idee hoe je het schrijft, ik bedoel in ieder geval het 2e eiland) ;) De auto's daar rijden erg hard, gewoon keihard erop af rennen en je ziet jezelf echt een paar meters hoog vliegen. Geen idee waarom ik het doe, volgens mij teveel Machinima GTA IV YouTube filmpjes gekeken! :7

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik nu doe als ik me verveel,

Ik ren in tegenovergestelde richting van de soort snelweg naast de safehouse in Acouliton (Geen idee hoe je het schrijft, ik bedoel in ieder geval het 2e eiland) ;) De auto's daar rijden erg hard, gewoon keihard erop af rennen en je ziet jezelf echt een paar meters hoog vliegen. Geen idee waarom ik het doe, volgens mij teveel Machinima GTA IV YouTube filmpjes gekeken! :7

paul007

Hahahaha, zeker al die Stunt Videos xD

Link to comment
Delen op andere websites

hou je aan de regels of bedenk races zoals gumball-logo.jpg

lekker door de straten scheuren :puh: in elk mogelijke bak :puh:

idd ik heb te veel fantasie

Als je in elke auto wilt rond scheuren moet je wel lang zoeken! Gta heeft nogal wat voertuigen (-; Je aan de regels houden is wel wat saai maar wel geinig om is uit te proberen.

Je kan ook proberen om een zo spectaculair mogelijke crash te krijgen!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik nu doe als ik me verveel,

Ik ren in tegenovergestelde richting van de soort snelweg naast de safehouse in Acouliton (Geen idee hoe je het schrijft, ik bedoel in ieder geval het 2e eiland) ;) De auto's daar rijden erg hard, gewoon keihard erop af rennen en je ziet jezelf echt een paar meters hoog vliegen. Geen idee waarom ik het doe, volgens mij teveel Machinima GTA IV YouTube filmpjes gekeken! :7

paul007

en om dan saltos te maken moet je net voordat de auto je raakt springen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik nu doe als ik me verveel,

Ik ren in tegenovergestelde richting van de soort snelweg naast de safehouse in Acouliton (Geen idee hoe je het schrijft, ik bedoel in ieder geval het 2e eiland) ;) De auto's daar rijden erg hard, gewoon keihard erop af rennen en je ziet jezelf echt een paar meters hoog vliegen. Geen idee waarom ik het doe, volgens mij teveel Machinima GTA IV YouTube filmpjes gekeken! :7

paul007

en om dan saltos te maken moet je net voordat de auto je raakt springen.

Van een motor af net tegen een auto aan springen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...