Mikey cool6 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Let op! alleen PS3! Wat? Far Cry 2 event, met zelfgemaakte mappen Wanneer? Vrijdag 2 en Zaterdag 3 December 14:00 Hoe doe ik mee? je zet je PSn naam hieronder en je zegt welke datum (mag ook beide) als je zelf mappen hebt gemaakt mag je er die ook bij posten welke speltypes? verschillende er moeten voor donderdagavond genoeg aanmeldingen zijn anders gaat het niet door als je je achteraf bedenkt mag dat, de game is gewoon open Aangemeld Vrijdag - MikeyCool1994 - jarnootje - Elydm (*) Aangemeld Zaterdag - MikeyCool1994 - jarnootje (*) - Elydm (*) Aangemelde mappen - Jungle (MikeyCool1994) - Muddy Savanne (jarnootje) - voor meer info: PM: Mikey Cool5 (*) = komt misschien Mappen info jungle in de jungle zijn 3 dorpen, twee grote (UFLL en APR base) en een hele kleine (met alleen maar deathmatch spawning points) de drie dorpen zijn met elkaar vebonden via een weg, en de twee grote dorpen zijn ook nog met elkaar verbonden via water de UFLL heeft 2 kleine boten en 1 auto, maar ze hebben wel veel guns op de basis, dus zij zijn beter in verdediging, de APR zijn eigelijk ook beter in verdediging, maar zij hebben twee GROTE boten ipv kleine, voor Uprising is deze map best lastig, 2 control points zijn vlakbij of in één van de 2 grote dorpen, en de derde is midden in de jungle, bijna onbereikbaar met de auto...maar genoeg verklapt, als je het wilt zien, moet je hem downloaden of vrijdag of zaterdag komen[/font] Bewerkt: 30 december 2008 door Mikey cool6 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 PSN: jarnootje Dag: vrijdag sowieso, zaterdag mischien. Maps: Muddy savanne sowieso, Mountains & water mischien (moet nog worden aangepast ) Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 PSN: jarnootjeDag: vrijdag sowieso, zaterdag mischien. Maps: Muddy savanne sowieso, Mountains & water mischien (moet nog worden aangepast ) ok, ik zal je map(s) morgen even bekijken, als er namelijk teveel worden aangemeld zal ik moeten kiezen... Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Correctie: Die tweede map heet mountains ? water 2. De & word niet herkend....maar denk er aan....die moet nog worden aangepast EDIT: Inmiddels verbeterd: mountains ? water 3 heet hij nu Bewerkt: 29 december 2008 door gta master 1 Reageren
---Elias--- Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) PSN:Elydm Dag: Vrijdag misschien en zaterdag ook misschien (ik zal wel op tijd zeggen) Maps:Overstroomt (dit is men eerste map... ik ben nog niet zo goed. Maar mag andere gedownloade maps ook? Want ik weet er een heel toffe ) Headset: ja Spijtig dat we nog maar met zo weinig zijn Bewerkt: 30 december 2008 door Ely Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 PSN:ElydmDag: Vrijdag misschien en zaterdag ook misschien (ik zal wel op tijd zeggen) Maps:Overstroomt (dit is men eerste map... ik ben nog niet zo goed. Maar mag andere gedownloade maps ook? Want ik weet er een heel toffe ) Headset: ja Spijtig dat we nog maar met zo weinig zijn andere mappen kan wel ja geef de naam even dan kan ik ze even bekijken ;-) (even kort. want ik wil me vrijdag/ zaterdag wel laten verrassen =P) Reageren
gta master 1 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 PSN:ElydmDag: Vrijdag misschien en zaterdag ook misschien (ik zal wel op tijd zeggen) Maps:Overstroomt (dit is men eerste map... ik ben nog niet zo goed. Maar mag andere gedownloade maps ook? Want ik weet er een heel toffe ) Headset: ja Spijtig dat we nog maar met zo weinig zijn andere mappen kan wel ja geef de naam even dan kan ik ze even bekijken ;-) (even kort. want ik wil me vrijdag/ zaterdag wel laten verrassen =P) Heb je mijn (geupdate) maps al gezien??? Wat vond je er van?? Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 PSN:ElydmDag: Vrijdag misschien en zaterdag ook misschien (ik zal wel op tijd zeggen) Maps:Overstroomt (dit is men eerste map... ik ben nog niet zo goed. Maar mag andere gedownloade maps ook? Want ik weet er een heel toffe ) Headset: ja Spijtig dat we nog maar met zo weinig zijn andere mappen kan wel ja geef de naam even dan kan ik ze even bekijken ;-) (even kort. want ik wil me vrijdag/ zaterdag wel laten verrassen =P) Heb je mijn (geupdate) maps al gezien??? Wat vond je er van?? ja ik heb die mountains gezien (3) en die vond ik wel heel gaaf! alleen die Muddy Savanne stond er niet bij, klopt dat? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 PSN:ElydmDag: Vrijdag misschien en zaterdag ook misschien (ik zal wel op tijd zeggen) Maps:Overstroomt (dit is men eerste map... ik ben nog niet zo goed. Maar mag andere gedownloade maps ook? Want ik weet er een heel toffe ) Headset: ja Spijtig dat we nog maar met zo weinig zijn andere mappen kan wel ja geef de naam even dan kan ik ze even bekijken ;-) (even kort. want ik wil me vrijdag/ zaterdag wel laten verrassen =P) Heb je mijn (geupdate) maps al gezien??? Wat vond je er van?? ja ik heb die mountains gezien (3) en die vond ik wel heel gaaf! alleen die Muddy Savanne stond er niet bij, klopt dat? nee, ik zal nog een nakijken waarom hij er niet bijstond Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 heey, sorry dat ik er niet was, er kwam iets tussen maar morgen kan ik hopelijk wel... Reageren
---Elias--- Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ik kon vandaag niet komen... Sorry misschien morgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.