Jump to content

Company of Heroes


Fyre

Recommended Posts

cohlogoad7.jpg

cohub1.jpg

Titel: Company of Heroes

Ontwikkelaar: Relic

Uitgever: THQ

Platform: PC

Officiële site: http://www.companyofheroesgame.com

patches en de demo's: http://www.gamershell.com/pc/company_of_heroes/

Company of Heroes is een strategiegame gemaakt door Relic (O.A bekend van Dawn of War, Homeworld en The Outfit) in 2006.

Het werd erg geprezen door de critici, en gebruikt een revolutionair gevechsysteem wat een totaal nieuwe look is op het rts genre.

In 2007 is er een uitbreiding gekomen, Opposing Fronts. Deze game bracht 2 nieuwe facties voort. Hoewel het barstte van nieuwe content concludeert men dat zij de game hebben verslechterd.

In Maart staat de nieuwe uitbreiding gepland. Er zijn geen nieuwe facties toegevoegd, alhoewel Relic de game wel wilt rechtzetten met deze patch. Deze patch zal veel nieuwe content bevatten voor de singleplayer modus, inclusief een 'direct fire mode' dat je controle zal geven over een voertuig en het zal besturen als een tank simulator. Alhoewel dit wel vaker is gedaan probeert Relic hier wat bijzonders van te maken. Ook komen er nieuwe campagnes , models, maps en gamemodes. (ook voor de multiplayer) Er wordt ook wat gezegd over nieuwe eenheden, alhoewel het niet 100% duidelijk is of het nou aangepaste al-bestaande eenheden zijn of nieuwe units.

Deze game heeft mij al sinds Maart '08 in mijn greep. Ik begon online te spelen rond Juni. Nog nooit heb ik me zoveel in iets verdiept. Momenteel ben ik hard bezig om een mooi plaatsje op de ranglijst te krijgen. (wat ik ooit al eens heb gedaan met een andere factie deze zomervakantie). Ik geef toe dat ik echt verslaafd ben. Met over 1000+ games online gespeeld te hebben in iets meer dan een halfjaartje kun je me gerust een addict noemen.

Ik ben online te vinden onder de naam IfyreNL. Add me en dan spelen we eens een potje. :tu: Voor al je vragen mag je ook terecht in dit topic.

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel en ik heb het eens geïnstalleerd en ff proberen te spelen en kort daarna meteen verwijderd. Dat spel liep zo traag als de tering. Het bleef hangen etc. Kortom ik vind het een stom spel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel en ik heb het eens geïnstalleerd en ff proberen te spelen en kort daarna meteen verwijderd. Dat spel liep zo traag als de tering. Het bleef hangen etc. Kortom ik vind het een stom spel :Y

Ik heb het ook geïnstalleerd, maar bij mij bleef ie niet hangen. Het is wel leuk, maar ik vind Strategie game's niet zo leuk. Behalve deze dan, gewoon een erg leuke spel! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Heb dit spel 2 jaar terug ongeveer gespeeld.

Heel vet spel maar te vaak verloren van iemand die alleen maar dit soort spellen speelt haha. :tu::D

Volgende deel ga ik ook zeker weer halen mocht die uit komen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel en ik heb het eens geïnstalleerd en ff proberen te spelen en kort daarna meteen verwijderd. Dat spel liep zo traag als de tering. Het bleef hangen etc. Kortom ik vind het een stom spel :Y

Ga jij es even een nieuwe pc halen. Misschien dat je voor een tientje al een betere hebt. Als jij serieus CoH niet kan draaien op je pc dan heb je ZEKER vervanging nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb dit spel en ik heb het eens geïnstalleerd en ff proberen te spelen en kort daarna meteen verwijderd. Dat spel liep zo traag als de tering. Het bleef hangen etc. Kortom ik vind het een stom spel :Y

Ga jij es even een nieuwe pc halen. Misschien dat je voor een tientje al een betere hebt. Als jij serieus CoH niet kan draaien op je pc dan heb je ZEKER vervanging nodig.

Ik kan Quake wel doen :7 en Quake ligt hoger volgens mij hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel en ik heb het eens geïnstalleerd en ff proberen te spelen en kort daarna meteen verwijderd. Dat spel liep zo traag als de tering. Het bleef hangen etc. Kortom ik vind het een stom spel :Y

Ga jij es even een nieuwe pc halen. Misschien dat je voor een tientje al een betere hebt. Als jij serieus CoH niet kan draaien op je pc dan heb je ZEKER vervanging nodig.

Ik kan Quake wel doen :7 en Quake ligt hoger volgens mij hoor.

Uhm 1 klein vraagje hoe kan je CoH beoordelen als het op jouw computer slecht loopt en daardoor de ervaring verslechterd word...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Ik heb dit spel en ik heb het eens geïnstalleerd en ff proberen te spelen en kort daarna meteen verwijderd. Dat spel liep zo traag als de tering. Het bleef hangen etc. Kortom ik vind het een stom spel :Y

Ga jij es even een nieuwe pc halen. Misschien dat je voor een tientje al een betere hebt. Als jij serieus CoH niet kan draaien op je pc dan heb je ZEKER vervanging nodig.

Ik kan Quake wel doen :7 en Quake ligt hoger volgens mij hoor.

Quake is vele jaren ouder dan CoH :7

Dus CoH ligt hoger.

CoH heeft minimaal het volgende nodig:

2.0 Ghz pentium 4 of amd athlon xp of hoger

512MB RAM voor XP, 1 GB voor Vista

geforce 3, radeon 9500 of beter

8 GB vrije harde schijf ruimte, 1 GB vrije ruimte na installatie

Windows XP of Vista

recommend:

3.0 Ghz pentium 4 of hoger

1 GB RAM

256MB geforce 6800 of beter

Het kan er dus op duiden dat je pc CoH niet trok of je had te weinig vrije schijfruimte.

Daarnaast is het van belang je pc altijd te defragmenteren bij het installeren van spellen.

en gebruik ook de nieuwste drivers wanneer het spel hier om vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

ik heb heroes , oppossing fronts en company of heroes tales of valor.

maaropzich het spel nooit online gespeelt en moet kijke of ergens een gatje heb om online te spelen.

allen jammer dat er geen random map maker inzit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...