Jump to content

GTA IV The Lost and Damned voor PS3?


Frans202

  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. Denk jij dat The Lost and Damned ook voor de PS3 komt??

    • Ik denk van wel
      45
    • Ik denk van niet
      55
    • Het maakt mij niks uit
      21


Recommended Posts

Laat ook even een berichtje achter waarom je dat vind.

mvg,

Frans

Bewerkt: door Bling
"Ja" en "Ik denk van wel" is een beetje dubbelop. Hetzelfde geldt voor "Nee" en "Ik denk van niet". Poll aangepast, dus.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    17

  • FGras

    11

  • gemertenaar

    8

  • Danoontje_nl

    7

Maar als Microsoft het heeft betaald, komt het misschien wel naar de PC

Maar dat was niet de vraag! :schater:

Ik sluit mij volledig aan bij Forumrunner: MS heeft 50 miljoen dollar betaald voor exclusive downloadable content. Now way dat dezelfde content dan ook naar PSN gaat! :N

Hoewel ik het uiteraard wel jammer vind voor de PS3 eigenaren alhier. Wellicht dat er wel DLC komt voor GTA IV op PSN, maar dan iets anders, of wel de add-ons maar dan zonder storyline o.i.d.

Rest het ons 360 gamers jullie "all about" The Lost and Damned te vertellen hier op het forum.

@hierboven: Gemertenaar, alstublieft... wordt wakker? Ga maar eens lezen op xbox pagina's... :duh:

En trouwens, Gamekings is het meest gare programma wat ik ken.. Ik kijk nog liever naar verkoopbullsh*t dan dat ik zo'n smakeloos aangekleed stelletje middle aged wanna'be gamers met een bekende kop... (nu ja, je snapt mijn punt....)[/font]

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Kan me niet schelen want ik wil het op pc :puh:...

Sinds het een game for windows live is denk ik dat het wel komt, maar misschien een tijdje na de 360 versie naar pc dan.

PS3? Ik denk het niet, maar wie weet, sony heeft ook veel geld :).

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

ja die komt wel, kijk aanstaande zondag maar naar gamekings ;) 3 maanden nadat hij officieel uitkomt voor de xbox :)

Niet alles wat die gasten van Gamekings zeggen is juist.

Ik durf te wedden dat ze niet eens weten dat Microsoft voor de DLC gedokt heeft. Als je het aan mij vraagt, moet je niet te veel geloven van die gasten van Gamekings. Microsoft heeft toch niet voor niets gedokt? Overigens bevestigt niemand die uitspraak dat hij 3 maanden na de release uitkomt op de PS3.

paul007

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...