Jump to content

Volgende Grand Theft Auto eind dit jaar verkrijgbaar?


the max

Recommended Posts

Volgens de laatste editie van de GameInformer, werkt RockStar North al aan het volgende deel uit de Grand Theft Auto franchise. Men heeft het hier niet over downloadbare content, maar een volledige game die al eind dit jaar in de schappen moet liggen.

Quote:

"We're not talking about new DLC or a collection of previously available DLC, we're talking about a full retail game. We expect this title to follow the suit of previous GTAs and use a subtitle such as GTA: San Andreas, etc. Tokyo might be a possible setting for the game, but details are non-existent at this time."

Het zou niet als een verassing komen als RockStar inderdaad alweer een nieuwe GTA uitbrengt. Immers verscheen Vice City destijds al een jaar na de release van Grand Theft Auto III voor de PS2. Voor nu blijft het echter een gerucht.

Bron: gameinformer

:eten: :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • stano666

    13

  • TahR78

    7

  • Sprunk

    5

  • Dieko

    5

Wauw, ben benieuwd :eten: Wat jammer is is dat ik dan weer gelijk een oude GTA heb, ik heb IV net pas aangeschaft :duh:

Ben ook benieuwd welke setting ze nu gaan gebruiken. Tokyo, Berlijn, of zouden ze toch Amsterdam kiezen (nee :duh:)... Het blijft een eeuwig mysterie :puh:

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

next gen San Andreas, dat zou pas über zijn.

Maar ik denk dat het nog wel minstens 1 1/2 jaar kan duren. Kijk maar hoe lang het heeft geduurd met GTA IV. Okee, ze hoeven nu veel dingen (physics, engine enz) niet meer te ontwikkelen, maar omdat ze bij R* zo'n verrekte perfectionisten zijn, duurt het nog heel lang.

Link to comment
Delen op andere websites

Nemen ze dan ook nooit eens een pauze bij R*? ^_^

Anyway, ik hoop nu op een setting zoals in Vice City. Een next-gen Vice City met de RAGE engine lijkt me wel wat. :Y

next gen San Andreas, dat zou pas über zijn.

Maar ik denk dat het nog wel minstens 1 1/2 jaar kan duren. Kijk maar hoe lang het heeft geduurd met GTA IV. Okee, ze hoeven nu veel dingen (physics, engine enz) niet meer te ontwikkelen, maar omdat ze bij R* zo'n verrekte perfectionisten zijn, duurt het nog heel lang.

ze hebben nu al meerdere malen het LC dan VC dan SA gedaan dus ik denk niet dat ze hier nog verandering in gaan brengen, denk dat het wel erg snel is als ze nu alweer een nieuwe game klaarmaken aan het eind van het jaar, desalniettemin vind ik VC nogaltijd de stad met de meeste sfeer, dus laat maar komen die hap.

Link to comment
Delen op andere websites

Nemen ze dan ook nooit eens een pauze bij R*? ^_^

Anyway, ik hoop nu op een setting zoals in Vice City. Een next-gen Vice City met de RAGE engine lijkt me wel wat. :Y

next gen San Andreas, dat zou pas über zijn.

Maar ik denk dat het nog wel minstens 1 1/2 jaar kan duren. Kijk maar hoe lang het heeft geduurd met GTA IV. Okee, ze hoeven nu veel dingen (physics, engine enz) niet meer te ontwikkelen, maar omdat ze bij R* zo'n verrekte perfectionisten zijn, duurt het nog heel lang.

ze hebben nu al meerdere malen het LC dan VC dan SA gedaan dus ik denk niet dat ze hier nog verandering in gaan brengen, denk dat het wel erg snel is als ze nu alweer een nieuwe game klaarmaken aan het eind van het jaar, desalniettemin vind ik VC nogaltijd de stad met de meeste sfeer, dus laat maar komen die hap.

Vice City heeft ook inderdaad de beste sfeer, maar in SA kon je zo veel beter kloten en free-roamen. Daarzou zou ik graag willen zien dat het terug komt in de prachtige 51e staat van de USA, San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me leuk, hopelijk zullen de graphics dit keer weer zoals Sa of Vc zijn ofzo(niet dat ik GTA IV niet mooi vind hoor, maar dan kan ik op MIJN eigen pc ook nog eens een GTA spel spelen).

Maar het wordt vast wel een leuke GTA, alhoewel ik aan die naam te zien het me eerder een leuke naam zou zijn voor een GTA die zich zou afspelen in Gta Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat iedere GTA-fan dit wel leuk vind.

Alleen hoop ik dat Rockstar uit z'n fouten leert en weer geen crap port aflevert, bij een mogelijke pc-release.

BTW als ik van R* was, zou ik ook maar eens beginnen met een San Andreas Stories voor de PS2 ofzo. :puh:

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Wel een beetje snel vind ik. Dan heb je GTA: IV bijvoorbeeld om een bepaalde reden iets later en dan opeens heb je hem net en dan is er al een nieuwe. Ik vind dat ze er wel wat langer over mogen doen, dat ze bijvoorbeeld het hele spel 3x gaan checken voor bugs enzovoort en die er dan uithalen zodat wij het in ieder geval zonder problemen non-stop kunnen spelen. Er zijn namelijk naar mijn mening iets teveel mensen geweest die de hele tijd met problemen zaten.

Ik hoop trouwens om een beetje een stad te hebben als Vice City hoewel ik San Andreas ook wel leuk vind. Liberty City heb ik inmiddels wel gezien denk ik. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een beetje snel vind ik. Dan heb je GTA: IV bijvoorbeeld om een bepaalde reden iets later en dan opeens heb je hem net en dan is er al een nieuwe. Ik vind dat ze er wel wat langer over mogen doen, dat ze bijvoorbeeld het hele spel 3x gaan checken voor bugs enzovoort en die er dan uithalen zodat wij het in ieder geval zonder problemen non-stop kunnen spelen. Er zijn namelijk naar mijn mening iets teveel mensen geweest die de hele tijd met problemen zaten.

Ik hoop trouwens om een beetje een stad te hebben als Vice City hoewel ik San Andreas ook wel leuk vind. Liberty City heb ik inmiddels wel gezien denk ik. :puh:

Wat ook mooi zou zijn is met de combinatie, zoals in de eerdere GTA's :puh:. Je weet wel, dat je eerst bijv in LC kwam en daarna in VC... En de storyline sluit aan op die van de Bellics: je moet nog 5 missies doen in Liberty City en dan vlieg je over naar Vice City, daar moet je weer voor anderen werken :puh: En dan mag je zelf kiezen of je Roman meeneemt: je houdt hem in het vliegtuig of duwt hem halverwege de weg eruit :schater:

@Dizzee: Nee, PS3! En multiplayer! Waarschijnlijk ben ik dan Niko zometeen al vergeten :engel:

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof het niet. Ten eerste natuurlijk omdat dit heel vroeg is (hoewel Vice City ook snel volgde na GTA III) maar ten tweede omdat het mogelijk ook in Tokyo zou kunnen afspelen, wat mij niet lijkt. Ik denk dat ze voorlopig nog wel even in Amerika blijven...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...