madykevy Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Hallo. Ik wil graag met iemand anders een server gaan kopen. Aleen ons probleem is. ik kan niet scripten en de ander maar een beetje. Dus ik wil graag mensen die goed kunnen scripten. Wilt u dit even invullen dan Naam: Leeftijd: Taal: (U moet wel goed nederlands/engels kunnen typen) Ervaring: Opmerkingen: Dankje Groeten, Kevin Reageren
Beagle Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Hallo.Ik wil graag met iemand anders een server gaan kopen. Aleen ons probleem is. ik kan niet scripten en de ander maar een beetje. Dus ik wil graag mensen die goed kunnen scripten. Wilt u dit even invullen dan Naam: Leeftijd: Taal: (U moet wel goed nederlands/engels kunnen typen) Ervaring: Opmerkingen: Dankje Groeten, Kevin SCM Scripting? Voor GTA: San Andreas? Of voor San Andreas Multiplayer? Wat wil je? En dit is geen plek om scripters te zoeken, en als het voor een website is is het al helemaal fout. Wat dacht je ervan om eerst zelf te leren scripten, en dan samen met iemand "iets" scripten. Graag meer info waarvoor het is, waarom, jou ervaring en opmerkingen en leeftijd, enzovoort... Reageren
NFSGTA Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Ben je wel 18+? Want GTA hoort alleen verkocht te worden aan18+'ers. Die vraag: wat is je leeftijd niet echt iets voor een volwassene Bewerkt: 16 januari 2009 door NFSGTA Reageren
field33 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Naam: Chris Taal: Nederlands + Engels (ERK A2) Ervaring: PHP, MySQL, Visual Basic, SA:MP Pawn. PS: als het om scm gaat doe ik niet mee, sinds Opmerkingen: voor meer info mag je mij pmen Reageren
madykevy Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Fijn dat je post. ik heb een PM naar je gestuurd Reageren
Beagle Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Fijn dat je post.ik heb een PM naar je gestuurd Als je misschien even zegt waar het over gaat (en welke programmeertaal je moet kennen ) trek je misschien meer vrijwilligers... Reageren
madykevy Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Het is voor Pawno(game modes, scripts) dus daar zoeken we scripters voor. Reageren
madykevy Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Willen er nog mensen voor ons scripten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.