Jump to content

XBOX 720


Swiggers

Recommended Posts

Is it fake or real?

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Mij lijkt fake. Maar ik hoor de laatste tijd veel geruchten dat er binnenkort/ over een jaar een nieuw XBOX zal 'ontstaan'.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    4

  • PSP-Keeper

    4

  • Pennywise The Clown

    3

  • End Of The Riot

    3

komt zoieso nooit uit want de 360 staat voor 360graden en die 720 staat voor niks dus dit is fake

Dit is de grootste bullshit dat ik ooit heb gehoord. :duh:

het is zo ik heb het ooit ergens gelezen :dans:

Yeah sure...

Dit is fake want er staat ook 2008 en het filmpje is amateuristisch gemaakt. Ook komt nergens in het filmpje het Microsoft logo voor.

FAKE dus. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

fake, amateurtistisch filmpje; kort, slechte gameplay gefilmd... alleen maar Halo ofzo en niet eens hoe die eruit ziet ofzo echt slecht :N

misschien komt er een over een paar jaar

Bewerkt: door gerbieboy6
Link to comment
Delen op andere websites

komt zoieso nooit uit want de 360 staat voor 360graden en die 720 staat voor niks dus dit is fake

Dit is gelul, 720 is gewoon het dubbele van 360 dus het is nog helemaal niet ze gek gedacht als de nieuwe console van Microsoft Xbox 720 zal heten.

het kan een codenaam zijn ;) bijv. de codenaam voor de Wii was Revolution en voor de PS3 was het PSX.

PSX is ook een andere naam voor de PSone.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht dat Sony, evenals Microsoft allebei héél recent met een nieuwe console zullen komen. Aangezien zowel de Xbox360 als de PS3 een grote flop blijken te zijn, neemt de Nintendo WII nu de ruimschootse leiding.

Sony zal daar snel op antwoorden met een volgende colsole. En Microsoft zal ook niet lang op zich laten wachten.

Ik ga mijn PS3 waarschijnlijk ook verkopen, en wachten op de nieuwe console(s).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht dat Sony, evenals Microsoft allebei héél recent met een nieuwe console zullen komen. Aangezien zowel de Xbox360 als de PS3 een grote flop blijken te zijn, neemt de Nintendo WII nu de ruimschootse leiding.

Sony zal daar snel op antwoorden met een volgende colsole. En Microsoft zal ook niet lang op zich laten wachten.

Ik ga mijn PS3 waarschijnlijk ook verkopen, en wachten op de nieuwe console(s).

PS3 en Xbox360 een flop? De Wii heeft een heel andere doelgroep dan hun. Eigenlijk niet goed met elkaar te vergelijken. Als er binnen een paar jaar een nieuwe console komt van Sony of Microsoft, dan zal dat gewoon voor dezelfde doelgroep zijn als de Wii, zodat ze daarmee kunnen concurreren.

Link to comment
Delen op andere websites

komt zoieso nooit uit want de 360 staat voor 360graden en die 720 staat voor niks dus dit is fake

Dit is gelul, 720 is gewoon het dubbele van 360 dus het is nog helemaal niet ze gek gedacht als de nieuwe console van Microsoft Xbox 720 zal heten.

Dat zo wel echt dom zijn moesten ze dat doen.

Over een naam wordt echt wel vééél mééér nagedacht dan je denkt.

En pitbul heeft gelijk. 360 staat voor een cirkel -> oneindigheid.

En 720 graden = 360 graden -> nutteloos want het is hetzelfde

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...