Jump to content

windows live probleem


FDCP_MoRaNi

Recommended Posts

Hallo ik heb problemen met windows live.

Als ik connect ingame doormiddel van de home toets in te drukken, dan log ik in met mijn gegevens en dan wordt er om een update gevraagd.

Dat lukt telkens niet.Er komt dan een melding dat de update niet kan worden gedownload en of ik wel internet verbinding heb, nou die heb ik !!

Als ik dan handmatig de nieuwste windows live download van de ms site af en dan het spel weer opstart en vervolgens alles weer een keer herhaal..................je raad het al wordt er weer vermeld dat er een update nodig is van windows live en dan gaat ie het weer proberen te downloaden en dat lukt dan weer niet....

Heb dit dus nu al wel 10 a 20 keren gedaan en wordt er gek en boos om, ik wil graag online gamen met dit spel, wel zo leuk.

Wie heeft er raad en hulp voor mij.

Zou het zeer op prijs stellen.

Groetjes Ton.

Bewerkt: door FDCP_MoRaNi
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het dan wel zal gaan, maar probeer eens om de patch te downloaden van GTAGames.nl, dat kan je hier doen, en installeer het dan. Misschien dat het dan werkt?

je bedoelt natuurlijk de wel bekende patch van gta4, die heb ik een kleine tien min geleden al gepakt.

zelfde resultaat.

Telkens wil hij de update van windows live downloaden en zegt dat het niet gaat en dan wordt ik verwezen naar de site voor support en zegt hij of ik wel verbinding heb.

ik kan dus niet online mits hij geupdate heeft.

wordt er echt gek van.

trouwens bedankt voor je hulp tot dusver.

ton

Link to comment
Delen op andere websites

Lukt het niet als je je PC opnieuw opstart, heb je Social Club aan Windows Live ID gelinkt?

Probeer anders GTA IV opnieuw te installeren.

Alles heb ik gedaan zoals het hoort.

Ik moet alleen elke keer een update doen van windows live als ik heb ingelogt.

Dan zegt hij meteen er is een update nodig en als ik het niet doe sluit ie windows live af, dus ik moet wel en dat doet ie juist niet dat updaten van windows live .

Hij vermeld telkens dat ie het niet kan downloaden en daar zit het probleem juist want zonder WL werkt online gamen niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Speel je op kabel of op Draadloos.

Verbreek de verbinding, en wacht 3 minuten. Sluit je Computer/Laptop dan weer aan op Internet, en probeer het dan nog eens.

Werk met adsl, gewoon directe verbinding.

Blijft het probleem ook.

Vind het wel raar??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...