Jump to content

Na de patch (besturings)problemen


Ferre

Recommended Posts

Hallo,

Na het patchen van GTA IV - in ieder geval deed hij het daarvoor nog wel - heb ik wat problemen met het spel. M'n fps is met de helft toegenomen, maar er gebeurt niks als ik sommige acties wil uitvoeren.

Als ik in tw@ op internet wil moet ik op E of LB (gamepad) drukken. Maar verder gebeurt er niks, ik kan wel honderd keer achter elkaar op de toets drukken maar er gebeurt niks. Ook als ik met Independence FM naar een ander nummer wil gebeurt er niks als ik op N en B of links of rechts op het D-pad.

Ik denk dat het iets te maken heeft met deze update. Toen ik een filmpje wilde maken en de game opstartte zag ik dit:

Direct input device support is now disabled by default and can only be enabled with the commandline: "-usedirectinput"

Ik heb een direct input Xbox 360 gebaseerde Logitech Chillstream controller. Maar waar kan ik -usedirectinput invoeren?

Weet iemand raad?

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Na de patch zijn er veel mensen geweest die niet meer op het internet kunnen, r is voor zover ik weet niks tegen te doen.

voor die line maak je van launchgtaiv.exe een snelkoppeling. Open de eigenschappen van deze snelkoppeling en zet bij doel deze line erachter buiten de haakjes.

druk op toepassen en ok en dan zit de line erbij

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik heb ook besturings problemen, maar dan met toetsenbord...

Eerst werkte ik gewoon met awds voor voor achteruit links rechts etc.. dit werkt niet meer maar nu zijn de pijltjes toetsen ineens lopen, en is de telefoon functie daardoor verdwenen...

wie o wie heeft de oplossing?

(geen topic aangemaakt omdat dit ook besturingsproblemen zijn)

Link to comment
Delen op andere websites

De gamepad was toch niet de oorzaak denk ik. Het radio probleem kwam doordat ik de mode op radio had staan, in plaats van sequential of shuffle. Maar dan is het probleem in het internetcafé tw@ nog een raadsel. Nog steeds krijgt het bericht press E/LB om op het internet te gaan, maar er gebeurt niks (ik hoor alleen dat geluidje).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...