Jump to content

[PS] Tutorial HD Lijnen


2fast{0}

Recommended Posts

Mijn 2de tutorial op dit forum, dit keer met zijn eigen vak, ik hoop dat hij goed te begrijpen valt. Voor vragen kun je altijd terecht in dit topic, ook kun je me gewoon via PB bereiken, daarnaast zijn rates ook van harte welkom! :)

Natuurlijk is het rippen ervan verboden en mag hij zonder toestemming niet worden geplaatst elders dan hier.

Tutorial1-1.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zelf een andere sig pakken voor voorbeeld want deze dikke border past niet bij jouw voorbeeld signature.

Toch een goede tutorial waar veel mensen wel wat aan hebben :)

Ik doe meestal Nieuwe layer --> Cntrl A --> Stroke met 4 px zwart --> Linker en rechterkant verwijderen van de stroke.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu haal je een stukje van je sig weg. Je kunt ook bijvoorbeeld een formaat van 125 px gebruiken en dan Canvas Size met een zwarte kleur en er 150 px van maken.

Is inderdaad ook een oplossing, maar als je balken niet te groot zijn vult het soms je signature ook gelijk weer even wat op, vind ik hoor. :puh: Maar soms moet je de lijnen helemaal niet gebruiken, maar jou manier is ook een goeie manier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Mijn outcome:

sig-met-twee-tuts.png

Voor deze tut kun je beter een signature hebben die in de hoogte wat groter is, 450x150 px. bijvoorbeeld, je hebt nu al een vrij lage signature, van 125 px. die je nog eens verkleind door deze lijnen. Maar leuk dat je een outcome post!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn outcome:

sig-met-twee-tuts.png

Voor deze tut kun je beter een signature hebben die in de hoogte wat groter is, 450x150 px. bijvoorbeeld, je hebt nu al een vrij lage signature, van 125 px. die je nog eens verkleind door deze lijnen. Maar leuk dat je een outcome post!

Ik zal straks thuis eens kijken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...