GTA Haas Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik heb mij best gedaan. Hints en Rates? Reageren
Monkey.D.Frikandel Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Persoonlijk ben ik niet van de Grote sigs... Maar dat maakt niks uit. Het eerste probleem is al de render... ik snap dat hier veel Game/auto/Voetbal liefhebbers zijn en dat ook vaak in hun sig gebruiken, maar er zit niet echt flow in deze render (no offence). Het 2de probleem is dat je je render niet ingeblend hebt. dit hoeft niet persé door het aan de zijkant weg te "Gummen", maar dit kan je ook doen door bijvoorbeeld C4D's toe te voegen Het 3de probleem: het is te leeg. Had wat meer toegevoegd Ik weet niet of je een beginner bent of al langer fotosjopt. Dus ik geef een 6.5/10 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Persoonlijk ben ik niet van de Grote sigs... Maar dat maakt niks uit.Het eerste probleem is al de render... ik snap dat hier veel Game/auto/Voetbal liefhebbers zijn en dat ook vaak in hun sig gebruiken, maar er zit niet echt flow in deze render (no offence). Het 2de probleem is dat je je render niet ingeblend hebt. dit hoeft niet persé door het aan de zijkant weg te "Gummen", maar dit kan je ook doen door bijvoorbeeld C4D's toe te voegen Het 3de probleem: het is te leeg. Had wat meer toegevoegd Ik weet niet of je een beginner bent of al langer fotosjopt. Dus ik geef een 6.5/10 Die rate is tenminste wel goed, maar ik ben een beginner. Maar snap er niet echt wat van... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Op het eerste gezicht een rustige signature. De achtergrond is niet al te druk, maar op diverse punten belicht om het toch interessant te houden. Er zit een soort 'spijkerstof-achtige' effect overheen, iets wat naar mijn mening zeer geslaagd uitpakt. Maar de aandacht gaat natuurlijk naar de render, in dit geval de sportwagen. Die ziet er goed uit, maar lijkt helaas geen geheel te vormen met de achtergrond. Het zou misschien leuker zijn geweest als je de achterkant van de wagen een beetje had geblend, zodat je de illusie schept dat de auto uit de achtergrond tevoorschijn komt. De render op de achtergrond is echter wel erg mooi in -je raad het al- de achtergrond verwerkt, zonder al te veel poespas en tierelantijntjes. Een tekst ontbreekt, maar eerlijk gezegd stoort het me niet, en geeft het de signature een heel kalme indruk. Al bij al een van je betere signatures, dus ik kan je alleen maar aanmoedigen zo door te gaan. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 ik ken te weinig van al die geleerde woorden erover, maar met 1 woord kan je toch nog veel zeggen: Mooi! ik vind vooral de achtergrond mooi afgewerkt. En zoals de vorige post al zei, het achterste van die kar mag war waziger. nu is het alsof hij gewoon voor een gekleure muur staat Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Op het eerste gezicht een rustige signature. De achtergrond is niet al te druk, maar op diverse punten belicht om het toch interessant te houden. Er zit een soort 'spijkerstof-achtige' effect overheen, iets wat naar mijn mening zeer geslaagd uitpakt. Maar de aandacht gaat natuurlijk naar de render, in dit geval de sportwagen. Die ziet er goed uit, maar lijkt helaas geen geheel te vormen met de achtergrond. Het zou misschien leuker zijn geweest als je de achterkant van de wagen een beetje had geblend, zodat je de illusie schept dat de auto uit de achtergrond tevoorschijn komt. De render op de achtergrond is echter wel erg mooi in -je raad het al- de achtergrond verwerkt, zonder al te veel poespas en tierelantijntjes. Een tekst ontbreekt, maar eerlijk gezegd stoort het me niet, en geeft het de signature een heel kalme indruk.Al bij al een van je betere signatures, dus ik kan je alleen maar aanmoedigen zo door te gaan. Bedankt, ik zal de volgende keer denken aan de tips. ik ken te weinig van al die geleerde woorden erover, maar met 1 woord kan je toch nog veel zeggen:Mooi! ik vind vooral de achtergrond mooi afgewerkt. En zoals post ade vorige l zei, het achterste van die kar mag war waziger. nu is het alsof hij gewoon voor een gekleure muur staat Ik zal eraan denken! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Persoonlijk ben ik niet van de Grote sigs... Maar dat maakt niks uit.Het eerste probleem is al de render... ik snap dat hier veel Game/auto/Voetbal liefhebbers zijn en dat ook vaak in hun sig gebruiken, maar er zit niet echt flow in deze render (no offence). Het 2de probleem is dat je je render niet ingeblend hebt. dit hoeft niet persé door het aan de zijkant weg te "Gummen", maar dit kan je ook doen door bijvoorbeeld C4D's toe te voegen Het 3de probleem: het is te leeg. Had wat meer toegevoegd Ik weet niet of je een beginner bent of al langer fotosjopt. Dus ik geef een 6.5/10 Die rate is tenminste wel goed, maar ik ben een beginner. Maar snap er niet echt wat van... Haas, Je bent nu geen beginner meer. Ik zal je nog wel wat helpen. Heb je trouwens MSN? Dan kan ik je PSD's sturen. En dan moet jij er iets moois van maken. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Persoonlijk ben ik niet van de Grote sigs... Maar dat maakt niks uit.Het eerste probleem is al de render... ik snap dat hier veel Game/auto/Voetbal liefhebbers zijn en dat ook vaak in hun sig gebruiken, maar er zit niet echt flow in deze render (no offence). Het 2de probleem is dat je je render niet ingeblend hebt. dit hoeft niet persé door het aan de zijkant weg te "Gummen", maar dit kan je ook doen door bijvoorbeeld C4D's toe te voegen Het 3de probleem: het is te leeg. Had wat meer toegevoegd Ik weet niet of je een beginner bent of al langer fotosjopt. Dus ik geef een 6.5/10 Die rate is tenminste wel goed, maar ik ben een beginner. Maar snap er niet echt wat van... Haas, Je bent nu geen beginner meer. Ik zal je nog wel wat helpen. Heb je trouwens MSN? Dan kan ik je PSD's sturen. En dan moet jij er iets moois van maken. Ja, heb MSN. Stuur je wel per PB. Reageren
game~skater Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 ik vind hem echt wel mooi, de kleur pas wel goed bij de auto, alleen die rem schijf is rood. en dat valt een beetje op, voor de rest vind ik hem echt heel mooi: 8/10 Reageren
.Senne Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Mooie signature, een van je betere. Ik geef 'm 8.5/10, omdat ik 'm nog ietwat leeg vind. De effecten daarentegen zijn mooi gedaan, net als de achtergrond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.