Feanor Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Hij liep herhaaldelijk vast dus ik hoopte het met een patch op te kunnen lossen, maar nu wil hij niet eens meer opstarten. R* social club doet het wel, maar dat is het. Aan het systeem kan het niet liggen (Vista quadcore nvdia 8600 6gb ram geheugen) dit is weer de zoveelste teleurstelling. weet iemand een oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Had je toevallig mods geinstalleerd in GTA IV. Na patch 2 is dit namelijk (deels) geblokkeerd. Dit zou de reden kunnen zijn dat jouw GTA het niet meer doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Feanor Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Had je toevallig mods geinstalleerd in GTA IV. Na patch 2 is dit namelijk (deels) geblokkeerd. Dit zou de reden kunnen zijn dat jouw GTA het niet meer doet. nee geen mods ofzo, maar wat miss kan, ik moest opnieuw inloggen op live en toen kwam er net zo'n instalatiescermpje als bij de patch... maby 2x geiinstaleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Ik denk bij 2e installatie dat hij er gewoon overheen gaat. Maar kan je misschien wat meer vertellen over je probleem? Krijg je misschien een error (code) waar we iets mee kunnen of dat er staat "GTA IV werkt niet meer..." Dat soort dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Feanor Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 nee ik start social club op en druk op play, eerst verschijnt er een circeltje rond de muis dan komt er eerst een rechthoekig zwart schermpje dat verdwijnt. daarna gebeurt er niks meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 reinstall hem maar. Ik neem aan dat je patch numero 2 hebt geinstalleert, en bij deze hoort dat scherm niet meer te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Feanor Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 jep patch 2... mr als ik het hele spel opnieuw installeer ben ik dan weer alles kwijt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Je kan zelf kiezen of je je savegames wilt behouden of wilt verwijderen, aan jou de keuze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 jah ik denk ook dat opnieuw instaleren de enige optie is maar als je het verwijdert krijg je vraag of je ook alle save games wilt verwijderen ( of historie) klik dan op nee want je wilt die juist behouden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Feanor Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 herinstaleerd, doet het nu weer, maar het probleem waar het allemaal mee starte is er nog steeds, als ik in Bohan de industrial wijk binnenga loopt hij altijd vast, en zodoende kan ik Escuela of the Streets niet spelen aangezien je iemand moet volgen in die wijk... maar ook zonder die missie loopt hij vast in de industrial... weet iemand een oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kingara Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 hallo ik heb een vraag sinds in gta iv patch 2 heb gedownlaod werkt mijn gta niet meer kun je miss helpen want ik had hem een paar dagen niet gespeeld daarna werkt hij weer maar weten jullie waar het door komt? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Zoiets heb ik ook gehad. Alleen bij mij [bij patch 2] lagde de auto's een beetje. Ik heb zonder patch gewoon geen problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kingara Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 wat kan ik eraan doen?? alvastbedankt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.