Jump to content
Joriz

Nieuwe Lost and Damned screenshots en filmpjes


De website van GTA IV: The Lost and Damned is geüpdate met informatie, twee nieuwe filmpjes en een aantal nieuwe screenshots. Zo is onder andere een filmpje te zien van hoofdrolspeler Johnny Klebitz wat hieronder is te bekijken:

Get the Flash Player to see this player.

Het tweede filmpje is een grappig filmpje van de Republican Space Ranger wat weer in het spel is te zien.

Alle screenshots van GTA4: The Lost and Damned inclusief exclusieve exemplaren zijn te vinden in de galerij van GTAGames.nl

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned is vanaf 17 februari 2009 tegen betaling (waarschijnlijk rond de 15 a 20 euro) te downloaden vanaf Xbox Live Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Is dat niet Niko Bellic bij 41/42 seconden? Z'n gezicht zit half achter een wiel, maar volgens mij zijn die ogen en dat haar sprekend Niko.

Bedoel je die vent waarvan Johny z'n hoofd vast houdt? Denk 't niet.

Maar ik vind het een goeie trailer, ik kijk zo nog ff die Republican Space Rangers..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vette trailer, en na heel wat positieve previews te hebben gelezen, begin ik nog spijt te krijgen dat deze DLC niet naar de PS3 komt... :7

Is dat niet Niko Bellic bij 41/42 seconden? Z'n gezicht zit half achter een wiel, maar volgens mij zijn die ogen en dat haar sprekend Niko.

Die man lijkt nog niet is op Niko vindt ik.. ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is dat niet Niko Bellic bij 41/42 seconden? Z'n gezicht zit half achter een wiel, maar volgens mij zijn die ogen en dat haar sprekend Niko.

Je kan toch wel duidelijk zien dat het Niko niet is. :?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is dat niet Niko Bellic bij 41/42 seconden? Z'n gezicht zit half achter een wiel, maar volgens mij zijn die ogen en dat haar sprekend Niko.

Je kan toch wel duidelijk zien dat het Niko niet is. :?

Precies! :puh:

Ik zag ook meteen dat het Niko niet was :puh:

Bewerkt: door -Haakon-

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is dat niet Niko Bellic bij 41/42 seconden? Z'n gezicht zit half achter een wiel, maar volgens mij zijn die ogen en dat haar sprekend Niko.

Je kan toch wel duidelijk zien dat het Niko niet is. :?

Precies! :puh:

Ik zag ook meteen dat het Niko niet was :puh:

Dat kan je makkelijk zien aan de tatoes van die man op zijn arm. :Y

Die vent doet me meer aan Jeff denken maar dat kan niet. :N(Want die gaat dood)[/font]

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vindt dat ze em ook voor de pc moeten uitbrengen maar dan voor ongeveer 5 euro een soort goedmakertje voor alle problemen met de pc versie ben ik nog rieeel de meeste zullen het gratis willen (ik eigelijk ook wel) maar je kan niet alles willen ^_^

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vindt dat ze em ook voor de pc moeten uitbrengen maar dan voor ongeveer 5 euro een soort goedmakertje voor alle problemen met de pc versie ben ik nog rieeel de meeste zullen het gratis willen (ik eigelijk ook wel) maar je kan niet alles willen ^_^

:bier: tot gta

Maar dan ook voor de ps3 want deze had in het begin ook aardig wat problemen. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...