Jump to content

[REL]CMI


Crypteq

Recommended Posts

splashscreenlu8.png



Cleo Mod Installer V2.0

Cleo Mod installer is een kleine tool waarmee je, je Cleo mods kunt beheren.

CMI Versie 2.0 is volledig opnieuw herschreven en heeft extra toevoegingen:

- Installeer Cleo3

- Installeer Compact exe

- Installeer plugins

- Installeer Cleo mods

- Installeer FXT bestanden

- Verwijder Plugins

- Verwijder Cleo mods

- Verwijder FXT bestanden

- Geeft aan of cleo/plugins al geïnstalleerd zijn

- Check je gta sa versie

+ Alles overzichtelijk ingedeeld

Screens:

cmi1.png

cmi2.png

cmi3.png

Geen installatie, gewoon de exe starten.



Note: je hebt .Net Framework 2.0 nodig (bijna altijd al geïnstalleerd, Download)

Note: Windows Vista/7 gebruikers: als Administrator uitvoeren!

Download

Veel plezier :cya:

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Het programma ziet er in ieder geval heel erg mooi uit, alleen is het een beetje... nutteloos. Je kan >hier< een CLEO3 installer vinden. Maar zoals Warrock al zei, is het zo moeilijk een paar bestanden in een map te knallen? Ook is een CLEO script installeren ook niet al te lastig, je mept de bestanden in de CLEO map die aangegeven zijn in de readme en het is klaar. Ondersteund jou programma ook de GXT, MP3 en Custom Mission bestanden?

Maar ik vind het programma wel heel mooi gemaakt :Y

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom iedereen hier reageert met "wat nutteloos" of "iedereen kan CLEO scripts installeren".

1) Niet dus! Hoe vaak gebeurd het wel niet dat mensen hier vragen hoe een CLEO script geïnstalleerd moet worden, en waarom het niet werkt?

2) Waarom moeilijk maken als het ook makkelijk kan met een tool als hier?

Ik vind het een briljante tool, well done BC7 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi modje! Goed uitgewerkt. KUTGW! :tu:

dankje _O_

1. Het programma ziet er in ieder geval heel erg mooi uit,

2. alleen is het een beetje... nutteloos, Ook is een CLEO script installeren ook niet al te lastig

3. Je kan >hier< een CLEO3 installer vinden.5

4.Maar ik vind het programma wel heel mooi gemaakt :Y

1. dankje _O_

2. een keer gemaakt uit verveling

3. maak nie uit, alles in 1 :puh:

4. dankje _O_

Ik snap niet waarom iedereen hier reageert met "wat nutteloos" of "iedereen kan CLEO scripts installeren".

1) Niet dus! Hoe vaak gebeurd het wel niet dat mensen hier vragen hoe een CLEO script geïnstalleerd moet worden, en waarom het niet werkt?

2) Waarom moeilijk maken als het ook makkelijk kan met een tool als hier?

Ik vind het een briljante tool, well done BC7 :Y

Ook eens iemand positief over de werking ervan :puh::dans:

Dankje :dans:_O_

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tool, al heb ik wel wat opmerkingen:

  • De splash image kan best een hogere image resolutie hebben, nu is hij redelijk pixelated.
  • De userinterface is best rommelig, Als je programma er professioneel uit ziet, werkt het een stuk fijner.
  • Als ik op delete mod druk (waneer er geen cleo is geinstalleerd/ en dus ook geen mods), dan krijg je een unhandeled exception.
  • De icoon zit in de map zelf, als je hem in de EXE inbakt, ziet het er ook mooier uit.
  • De 'maximaliseren' knop zou ik blokkeren, aangezien hij overbodig is.

Zie dit trouwens als advies, en niet als afbrekende/harde critiek. Buiten deze opmerkingen, vind ik het een leuk idee om er een tool over te maken, keep it up! :Y

-DaBeast

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tool, al heb ik wel wat opmerkingen:

  • De splash image kan best een hogere image resolutie hebben, nu is hij redelijk pixelated.
  • De userinterface is best rommelig, Als je programma er professioneel uit ziet, werkt het een stuk fijner.
  • Als ik op delete mod druk, dan krijg je een unhandeled exception.
  • De icoon zit in de map zelf, als je hem in de EXE inbakt, ziet het er ook mooier uit.
  • De 'maximaliseren' knop zou ik blokkeren, aangezien hij overbodig is.

Zie dit trouwens als advies, en niet als afbrekende/harde critiek. Buiten deze opmerkingen, vind ik het een leuk idee om er een tool over te maken, keep it up! :Y

-DaBeast

1. dat is waar, zal ik fixen :Y

2. kan ik ook wel veranderen

3. raar... geeft ie ook aan waarom? >>> Door DaBeast: Sorry, te weinig info gegeven, check edit :7 <<<

4. kan ook

5. is snel weg te halen :Y

al het bovenstaande is verholpen in de nieuwe versie ^_^

kritiek is juist goed... heb ik tenminste wat aan, dan weet ik wat er beter kan ^_^

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Zeer mooie tool hoor ;)

Ik zal hem zo eventjes uittesten en feedback geven ;)

Echt respect hoor dat je zoiets kunt maken, want ik kan het echt niet hoor :puh:

PS: Wat je ook kunt doen is een soort van Gradient-effect creëren voor de splash-image dat je boven de afbeeldingen hebt en beneden een soort van zwart vak waar je dan buttons zet die bij de background passen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vnd het geweldig dat je VB hebt geleerd :Y Je kunt het nu echt gebruiken bij het maken van je scripts :) Ook goed vormgegeven en ik zal het eens uitproberen :Y Misschien kun je eens een installer maken die op alle mods werkt, dus:

  • Map Mods
  • Model Mods
  • SCM Mods
  • CLEO-Scripts Mods
  • etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dit zou heel leuk zijn, maar CLEO Script mods heeft hij nu gemaakt, maar een aantal dingen kan je niet zomaar maken. Je hebt bij veel soorten mods een bestand nodig wáár alles moet. Dit heb je bij SAMI. Ten tweede is er nog een probleem: Dit is VB. Niks mis mee, maar als je modelmods wil gaan installeren moet je overstappen op C++ (waarschijnlijk kunnen ook andere talen). Je moet hier namelijk achterhalen hoe SA het IMG bestand leest, of de source van Spark gebruiken (in C++). Bij de eerste manier moet je weer in de EXE gaan kijken... Allemaal erg ingewikkeld. SCM mods kunnen denk ik wel:

  1. Scan de aangegeven map.
  2. Is het een *.GXT bestand? Die gaat naar de "text" map.
  3. Is het een *.SCM bestand? Die gaat naar de "script" map.
  4. Is het "script.img"? Die gaat naar de "script" map.

Erg mooie tool BC7, erg handig voor mensen die het niet goed lukt CLEO3 bibliotheek te installeren :Y

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Tekst....

:Y Misschien kun je eens een installer maken die op alle mods werkt, dus:

  • Map Mods
  • Model Mods
  • SCM Mods
  • CLEO-Scripts Mods
  • etc.

1. zou kunnen

2. ook @hieronder misschien heb ik een manier waardoor het ook in Vb kan.

3. zou ook kunnen

4. is dit toch al?

1. VB. Niks mis mee, maar als je modelmods wil gaan installeren moet je overstappen op C++

2. SCM mods kunnen denk ik wel:

  1. Scan de aangegeven map.
  2. Is het een *.GXT bestand? Die gaat naar de "text" map.
  3. Is het een *.SCM bestand? Die gaat naar de "script" map.
  4. Is het "script.img"? Die gaat naar de "script" map.

Erg mooie tool BC7, erg handig voor mensen die het niet goed lukt CLEO3 bibliotheek te installeren :Y

1. heel misschien heb ik een manier waardoor het ook in Vb kan.

2. jazeker kan dat... misschien CMI ook maken voor normale scripts/Mpack mods???

Dankje _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...