Be4sT Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Texture 1 : Texture 2: Texture 3: Texture 4: Texture 5: Texture 6: Texture 7: Texture 8: Texture 9: Texture 10: Texture 11: Texture 12: Post je outcomes, zou tof zijn :] (Dit is m'n eerste tut ,dus ... ^^) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Nice.. maar kan het ook in het Nederlands? Is misschien wel handig voor mensen die geen Engels kunnen. Maar toch mooi gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Be4sT Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Nice.. maar kan het ook in het Nederlands? Is misschien wel handig voor mensen die geen Engels kunnen. Maar toch mooi gedaan. Engels is bijna een 2e moedertaal geworden =D Nja, is wel vrij simpel uitgelegd ook al is het engels hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Maar een Nederlandse vertaling er van maken is wel makkelijk denk ik. Er zijn vast mensen die niet goed engels kunnen spreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Nice.. maar kan het ook in het Nederlands? Is misschien wel handig voor mensen die geen Engels kunnen. Maar toch mooi gedaan. Engels is bijna een 2e moedertaal geworden =D Nja, is wel vrij simpel uitgelegd ook al is het engels hoor Voor jou misschien. Ik heb er voor mijzelf ook geen probleem mee. Maar ik bedoel voor de jongere gebruikers van GTA en dit willen gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Be4sT Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 bump :x >>> Door -Matthijs-: Een bump is nergens voor nodig. Als je meer bezoekers voor je tutorial wilt trekken, zet dan een simpele link in je handtekening of iets dergelijks.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RivenscryR Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Nice TuT dit is mijn Outcome: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Is het niet handiger als je vertelt wat die procenten zijn? Je zegt bijvoorbeeld... Color Dogde 5-10%. Dit kan vanalles zijn. Fill, Opacity etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 waar haal je die texture's vandaan?? mooie tut BTW, zal hem binnenkort doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 waar haal je die texture's vandaan?? mooie tut BTW, zal hem binnenkort doen... Op sites als SportGFX en SigResource zijn heel veel textures en C4D's te vinden, maar ook kun je er terecht voor renders, tutorials en aanverwante dingen. Ik verwijs je ook graag door naar de Adobe Photoshop Guide, waar je allerlei handige links vind met betrekking tot Photoshop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeWeetZelluf Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Mooie tut alleen het plaatje waarmee je de tut hebt gemaakt valt een beetje tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 waar haal je die texture's vandaan?? mooie tut BTW, zal hem binnenkort doen... Op sites als SportGFX en SigResource zijn heel veel textures en C4D's te vinden, maar ook kun je er terecht voor renders, tutorials en aanverwante dingen. Ik verwijs je ook graag door naar de Adobe Photoshop Guide, waar je allerlei handige links vind met betrekking tot Photoshop. Hartstikke bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Be4sT Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Is het niet handiger als je vertelt wat die procenten zijn? Je zegt bijvoorbeeld... Color Dogde 5-10%. Dit kan vanalles zijn. Fill, Opacity etc. die % is Opacity ofcourse.. is altijd in tuts ,anders zetten ze er Fill bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Be4sT Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Nice TuT dit is mijn Outcome: Mooie outcome! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.