Jump to content

Escuela of the streets!


sancar

Recommended Posts

Hallo mede GTA'ers,

Ik heb dus een probleempje met de missie "Escuela of the streets",mijn probleem is dus dat als ik de wagen van de dealer volg en de dealer uiteindelijk remt,bij zijn eindbesteming (het warenhuis van sprunk,dat kan je zien als je daar naar binnen gaat) dan zegt Manny dat ik moet stoppen en als ik stop dan doet GTA niks geen marker ofzo waar ik moet stoppen,gewoon niks ik kan nog wel verder met het spel,heb het ookal opnieuw opgestart maar gewoon geen marker waar ik stoppen moet!!!

Ik zag hier eerder ook al een topic over maar kan die niet meer vinden:(

Alvast bedankt,

grts sancar

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal je de marker over het hoofd hebben gezien, misschien ben je wat met beelden:

Escuela of the Streets:

Kijk vooral goed tussen 06:45 - 06:55

Als je nu nog geen marker ziet, vrees ik dat ik je niet kan helpen.. :7

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mede GTA'ers,

Ik heb dus een probleempje met de missie "Escuela of the streets",mijn probleem is dus dat als ik de wagen van de dealer volg en de dealer uiteindelijk remt,bij zijn eindbesteming (het warenhuis van sprunk,dat kan je zien als je daar naar binnen gaat) dan zegt Manny dat ik moet stoppen en als ik stop dan doet GTA niks geen marker ofzo waar ik moet stoppen,gewoon niks ik kan nog wel verder met het spel,heb het ookal opnieuw opgestart maar gewoon geen marker waar ik stoppen moet!!!

Ik zag hier eerder ook al een topic over maar kan die niet meer vinden:(

Alvast bedankt,

grts sancar

je moet de deur ook eerst kapot knalle of t raam ernaast .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kan doen is rechts door het smalle steegje heen, het trappetje op en dan over de plank lopen.. Zo kom je op het dak van dat gebouw, in dat dak is een ruit kapot waar jij doorheen kan springen en zo iedereen kan doden. Als dit niet lukt kan je altijd een savegame aanvragen in het Savegame aanvraag forum, als je een PS3 hebt kun je het beste hier kijken, hier staat een tutorial hoe je een savegame kan uitwisselen op de PS3, als je een PC hebt kan je het beste hier kijken, dit is een bestandje waarmee je kan uitwisselen en installeren, zoals gewoonlijk zit er een tutorial bij. Veel succes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hou je te weinig afstand op het eind? Op welke console speel je, graag ietsje meer uitleg wat er fout gaat, waarschijnlijk is het een bug. :Y

Ik speel op de computer en hou denk ik wel wat meer afstand dan de gemidelde persoon,omdat ik meestal slecht en veel te hard rijd vandaar!

Wat me ook opviel dat de eerste keer met deze missie zei Manny dat de dealer ging stoppen met rijden en dat ik dat ook moest doen,de 2de 3de 4de etc. niet meer toen stopte de dealer gewoon en zei Manny niks!!!

Ik kan op die momenten wel gewoon rijden en andere dingen die je normaal kunt doen tijden een missie,maar dat is het dan ook!!!

EDIT: wat ik in het filmpje zie is dat er onderin ongeveer bij 6:50 iets van windows LIVE komt te staan,dat krijg ik ook niet!

Bewerkt: door sancar
Link to comment
Delen op andere websites

Dat maakt niet uit.

Dat van Windows Live, was gewoon een vriend/vriendin die kwam inloggen.

Ik denk dat je probleem ligt bij een bestandje die je veranderd hebt. Heb je de Patch wel goed geinstalleerd?

Ja 100% goed geinstaleerd,en ik heb geen bestand veranderd naar mijn weten,ik kom namelijk nooit in de bestanden!!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de Nvidea patch gedownload of de Ati patch gedownload? Er zijn namelijk 2 verschillende patches.

Ik heb een ATI videokaart,en tot nu toe deed GTA het goed dus heb ik geen videokaart patch gedownload maar alleen maar de R* patches,er stond namelijk "Als GTA goed werkt download dit dan niet"

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, een vraag kan het soms zijn dat je het hebt gedownload? Probeer anders een her-installatie eens of download een savegame bij GTAForum Savegame aanvraag ( link die ik gaf in 3 posts terug ). ;)

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, een vraag kan het soms zijn dat je het hebt gedownload? Probeer anders een her-installatie eens of download een savegame bij GTAForum Savegame aanvraag ( link die ik gaf in 3 posts terug ). ;)

Is het anders een idee om mijn game te posten??

Moet ik wel eerst die verborgen map vinden:S

Heb XP maar van die uitleg wordt ik ook niks duidelijker over je savegam map!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...