Silverwing Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Ik werk met Adobe Photoshop CS,ik was het vergeten te melden. Maar ik wil graag een andere sig nemen voor de contest,sorry voor het ongemak.
Arjen Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Ik werk met Adobe Photoshop CS,ik was het vergeten te melden.Maar ik wil graag een andere sig nemen voor de contest,sorry voor het ongemak. WIJZIGEN VAN CREATIE IS NIET MEER BESCHIKBAAR *btw. Ik heb er later bij gezet dat je het programma moest vermelden. Geen probleem..
Arjen Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Waarom mag eigenlijk geen Animatie? Omdat je met animatie veel mooiere creaties kan maken dan met Photoshop of iets anders dergelijks.
X-Zero Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) ik doe ook wel mee microsoft paint :o Bewerkt: 30 april 2005 door X-Zero
Vortex Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 ik ben nog bezig een sig te maken, maar ff een vraagje: worden sigs in groepen ingedeeld van welk programma? want met photoshop kun je mooiere dingen maken dan met paint..
Arjen Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 ik doe ook wel mee microsoft paint :o Je mag pas meedoen als je de topic leest. <_< worden sigs in groepen ingedeeld van welk programma? want met photoshop kun je mooiere dingen maken dan met paint.. Als er meer dan 4 sigs zijn die van Paint gemaakt zijn, dan maak ik daar wel een aparte Contest van. Maar nu eerst nog niet.
-Niels- Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Ik had ook wat vragen. Via msn zou dat geregeld worden, maar mclaw, dat toevoegen lukt niet. Geef per PB jouw e-mail adres, dan kan het lukken, want ik heb veel mensen in mijn lijst eruit gedondert.
X-Zero Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 ik doe ook wel mee microsoft paint :o Je mag pas meedoen als je de topic leest. <_< sorry het spijt me .delete m'n berichtje maar.
Arjen Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 sorry het spijt me .delete m'n berichtje maar. Je bent al ge-add.
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 KANDIDATEN (vervolg) (ivm hoeveelheid plaatjes in een post gaan we hier verder) uiteindelijk neemt het toch meer plaats inbeslag! als je nou bijv. de eerste pag. ( als het alle sign binnen zijn voor 13 mei) vol met sign's doet heb je een beter overzicht
dudedude Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 mag iik me sig nog verandere in deze
Arjen Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 mag iik me sig nog verandere in deze Doet dat dan via PB en niet via dit topic.
Trax Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Dan kan ik niet achterblijven. 10 minuutjes werk, daarom niet zo bijzonder ... Oja, Photoshop CS uiteraard
Arjen Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Dan kan ik niet achterblijven.10 minuutjes werk, daarom niet zo bijzonder ... Oja, Photoshop CS uiteraard Lol, admin vergeet ook wel eens te lezen. :rolleyes: Lees de topic goed Se7en.
Recommended Posts