JeWeetZelluf Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Omdat veel mensen geen mooi lettertype op hun sig hebben staat, heb ik een tut gemaakt. Dit is mijn 1ste tutorial dus als ik wat verkeerd doe help me dan even. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Bedankt, ik ben niet goed met de lettertype en ik zou graag een mooiere willen hebben. Ik ga hem z.s.m. proberen. KUTGW! Reageren
JeWeetZelluf Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Bedankt, ik ben niet goed met de lettertype en ik zou graag een mooiere willen hebben. Ik ga hem z.s.m. proberen. KUTGW! Post je outcome ook ff Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Erm... Maar hoe vind je nou een passend Font? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Nice, nieuw op het forum en dan een mooie tut Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 enige problem is de ene vindt het wel mooi en een andere vindt het niet mooi dat heb je overal mee met zelf gemaakt pics en fonts (100.000 +) en kleurenkombienaties is altijd het moeilijkste wat te maken met de ene pic wel , gaat maar de andere het niet of wel mooi vindt en op de ene site/forum is wel mooi of weer niet maar ja voor de ene is het een hobbie een andere verdient ze brood er mee Reageren
JeWeetZelluf Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Erm... Maar hoe vind je nou een passend Font? Je maakt je font passend bij je sig Reageren
joppie Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Erm... Maar hoe vind je nou een passend Font? Je maakt je font passend bij je sig Ja, maar het mooiste is om juist geen standaard lettertype te nemen. Maar het lettertype wat bij de sig staat in de tutorial, staat wel maar het zou niet mijn eerste keus geweest zijn. Verder wel mooi en makkelijk uitgelegd. Reageren
JeWeetZelluf Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Erm... Maar hoe vind je nou een passend Font? Je maakt je font passend bij je sig Ja, maar het mooiste is om juist geen standaard lettertype te nemen. Maar het lettertype wat bij de sig staat in de tutorial, staat wel maar het zou niet mijn eerste keus geweest zijn. Verder wel mooi en makkelijk uitgelegd. dat kan dan ga je ff naar dafont. Maar dan kan je nog dit trucje gebruiken Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Mijn outcome: Is eigenlijk niet zo mooi, beetje blokkerig... Reageren
vinnieboy Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Mijn outcome: Is eigenlijk niet zo mooi, beetje blokkerig... Stan die van jou is ook niet zo mooi hoor met BankGothic voor goede fonts kijk je op Dafont.com Tis altijd ff puzzelen Ik gebruik zelf altijd Overlay >>> Door Jay;: Verschillende designs + een tutorial uit je post verwijderd. Maak hiervoor een eigen topic aan.<<< Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Hartelijk dank voor deze tut!! Nu heb ik weer een mooi iets kunnen maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.