Jump to content

[PS] Neon Gloed Tutorial


NickOwnage

Recommended Posts

Hallo GTAforum-lid, en welkom bij de Tutorial: Hoe een “Goede” Neon gloed te krijgen, in je Signature/Ander plaatje. Als je een plaatje hebt met bijvoorbeeld: Veel vuur, kun je het beste gewoon voor een rode gloed gaan. Ik heb zelf ook gekozen voor een plaatje met vuur erdoorheen.

n6ngn.png

Ik heb dit plaatje gekozen omdat je hiermee wel wat kon veranderen qua gloed.

Ik laat nu zien hoe ik de gloed verander.

k0t5l0.jpg

Hier zie je het paneel waarmee je het aanpast op:

• De grootte van de gloed.

• De helderheid van de gloed.

2pt9iko.png

Dit is het resultaat wat ik heb gekregen, het is niet echt wat ik bedoelde, maar met een paar filters heb je het weer iets beter gemaakt, ik heb er twee keer een belichtingseffect overheen gedaan. Zoals je hier kunt zien op dit plaatje.

hs0w7q.jpg

En het resultaat komt er dan zo uit te zien zodat alles weer wat scherper word alleen je ziet niet alles van het plaatje sinds ik de Neon gloed eroverheen heb gedaan.

cuezk.png

Hier kun je dat plaatje zien. Als je de Neon gloed donkerder maakt dan zie je uiteraard het plaatje minder goed. Je kunt natuurlijk een Neon gloed gebruiken die niet bij het plaatje past. Dan krijg je zo'n effect:

dg2snk.jpg

Bij het gebruik van zulke Effecten kun je ook altijd de knop: "Historie Ongedaan maken" gebruiken, hiermee kun je de stappen verwijderen, of de knop: "Stap Terug" gebruiken.

Hopelijk begrijp je het. Voor vragen & toevoegingen kun je altijd NickOwnage PBen en/of in dit topic reageren.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Als je CS2 gebruikt kun je veel beter filter - Artistic - Neon Glow doen.

Hij gebruikt 2.0 geen CS2

Het was eigenlijk bedoeld voor de leden die CS2 hebben, En dit effect willen. Want met Outer Glow kom je er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...