bertuz Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Weet niet zeker of ik hem hier moet plaatsen.. Ik heb een Faggio vervangen voor een Gilera Runner met SAMI, maar nu laadt SA maar tot 50% en sluit dan af. Dat is wel eens eerder gebeurd (ook na modden van Faggio), maar dan kon ik de mod gewoon weer uninstallen. Nu heb ik dat geprobeerd, maar hij gaf een foutmelding en nu staat de Gilera Runner niet meer bij de geïnstalleerde mods. Hoe kan ik dit oplossen? Misschien door de originele Faggio-bestanden te installeren met SAMI? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Weet niet zeker of ik hem hier moet plaatsen..Ik heb een Faggio vervangen voor een Gilera Runner met SAMI, maar nu laadt SA maar tot 50% en sluit dan af. Dat is wel eens eerder gebeurd (ook na modden van Faggio), maar dan kon ik de mod gewoon weer uninstallen. Nu heb ik dat geprobeerd, maar hij gaf een foutmelding en nu staat de Gilera Runner niet meer bij de geïnstalleerde mods. Hoe kan ik dit oplossen? Misschien door de originele Faggio-bestanden te installeren met SAMI? Ten eerste raad ik je aan om niet meer met SAMI mods te installeren. Gebruik bijvoorbeeld GGMM, dit is een heel handig programma van GTAGarage. Ten tweede zou je in het bestanden aanvraag topic, de originele Faggio bestanden aanvragen. Nog veel plezier met je mods! Grtz Devanna Reageren
bertuz Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Dankje voor je antwoord! Maar waarom is GGMM beter dan SAMI? Ik vond SAMI namelijk wel heerlijk simpel Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Dankje voor je antwoord! Maar waarom is GGMM beter dan SAMI? Ik vond SAMI namelijk wel heerlijk simpel SAMI levert veel problemen, zoals crashes en dat soort dingen. GGMM is, naar mijn mening, erg makkelijk om te gebruiken en is speciaal gemaakt voor voertuig/wapen mods. Grtz Devanna Reageren
K.O. Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Het is nu eenmaal zo dat SAMI regelmatig problemen geeft. Vooral het modden van scooters en boten geeft eigenlijk vaker problemen dan dat het werkt. GGMM heb ik zelf nooit erg veel mee gewerkt, maar mocht je daar ook problemen mee ondervinden, dan raad ik je toch echt aan om IMG Tool te gebruiken. Dit is eigenlijk het enige programma dat gegarandeerd werkt. Als je daar fouten bij krijgt, zijn ze in 99% van de gevallen te wijten aan jezelf. Reageren
sergiosimon Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Ik heb hetzelfde probleem heeft iemand misschien de originele faggio-bestanden hier op staan?? Reageren
K.O. Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ik heb hetzelfde probleem heeft iemand misschien de originele faggio-bestanden hier op staan??Hier heb je de bestanden:faggio.zip In het vervolg kun je een dergelijke aanvraag in dit topic kwijt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.