Crusher!! Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) 'JDobjects' 'Object Streamer' - Credits Crusher - Info Maxium objects is 3500. JDobjects is een include. #include <JDobjects> - Fumcties JDobj_Greate(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ); JDobj_Destroy(ObjectName); JDobj_GetPos(ObjectName, &Float:x, &Float:y, &Float:z); JDobj_SetPos(ObjectName, Float:x, Float:y, Float:z); JDobj_OnGameModeInit(); JDobj_OnGameModeExit(); JDobj_OnPlayerDisconnect(playerid); - Object Script #include <JDobjects> public OnGameModeInit() { JDobj_OnGameModeInit(); //Objects hier. JDobj_Greate(1655, 2459.110352, -1659.000000, 13.279804, 0.0000, 0.0000, 89.5183); //*** In de file zitten meer objecten, die objecten bevinden zig in de grove street! *** return 1; } public OnGameModeExit() { JDobj_OnGameModeExit(); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { JDobj_OnPlayerDisconnect(playerid); return 1; } - Download Download link 1 - .rar bestand. Download link 2 - .zip bestand. - Bewerkt: 18 januari 2010 door Crusher!! Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) - De sourche-code is niet meegegeven. - Ik kan dus ook niet zien ''hoe'' jij die objects hebt gestreamd (en of je dat wel doet) - Ik kan daardoor dus ook geen objecten toevoegen/streamen[/font] (nevermind) - Ik kan het niet openen, en het is ook geen .amx, en lijkt net een virus bestand. Bewerkt: 16 februari 2009 door D-V-D-K Reageren
Crusher!! Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) - De sourche-code is niet meegegeven.- Ik kan dus ook niet zien ''hoe'' jij die objects hebt gestreamd (en of je dat wel doet) - Ik kan daardoor dus ook geen objecten toevoegen/streamen[/font] (nevermind) - Ik kan het niet openen, en het is ook geen .amx, en lijkt net een virus bestand. tis geen virus dat kan ik je 100% verzekeren, maar ik kijk ff de download na. Edit: ik heb de download links bewerkt Bewerkt: 16 februari 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 HUH Das toevallig Had er net een nodig Het is gewoon de filterscript erbij zetten in de filterscript map en toevoegen in server.cfg, en dan die include in de include map van pawno zetten? En dan kan ik lekker tot 3500 objecten toevoegen aan San Andreas? Ik heb het trouwens ook nog op een virus getest, kwam niks uit, veilig dus BTW: Als ik nou meer dan 3500 objecten toe wil voegen, hoe gaat dat dan? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) BTW:Als ik nou meer dan 3500 objecten toe wil voegen, hoe gaat dat dan? in de include SampServer > Pawno > includes heb je de file JDobjects.INC gezet, open die file met kladblok en zoek de regel Max_Objects "3500" dan verander je het aantal, maar 3500 is voor die streamer het maxium schat ik. EDIT: EEN VERHOGIN VAN DE MAX OBJECTS KAN LEIDEN TOT CRASHES VAN DE SPELERS!!. Bewerkt: 16 februari 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Thinkie Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 mooi gedaan, maar je kan niet tippen aan boylett's streamer (4 miljoen objects > geen x-tra dingetje alleen een incl en plugin) Reageren
Crusher!! Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 mooi gedaan, maar je kan niet tippen aan boylett's streamer (4 miljoen objects > geen x-tra dingetje alleen een incl en plugin) wat bedoel je precies met: maar je kan niet tippen aan boylett's streamer?? Reageren
Thinkie Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 mooi gedaan, maar je kan niet tippen aan boylett's streamer (4 miljoen objects > geen x-tra dingetje alleen een incl en plugin) wat bedoel je precies met: maar je kan niet tippen aan boylett's streamer?? http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=85795.0 je hebt een mooie streamer gemaakt maar die van boylett owned die van jou wel :X Reageren
Crusher!! Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=85795.0je hebt een mooie streamer gemaakt maar die van boylett owned die van jou wel :X die van boylett zuigt, en de mijne niet. On a quad core, with 14 players and 4,000,000 objects, 4-6% CPU. It also used 357MB of memory.--- On a dual core 2.33GHz CPU (my home PC) it averaged 1% cpu usage with 1 player online. 4,004,001 objects also used 320MB of memory. Reageren
Thinkie Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=85795.0je hebt een mooie streamer gemaakt maar die van boylett owned die van jou wel :X die van boylett zuigt, en de mijne niet. On a quad core, with 14 players and 4,000,000 objects, 4-6% CPU. It also used 357MB of memory.--- On a dual core 2.33GHz CPU (my home PC) it averaged 1% cpu usage with 1 player online. 4,004,001 objects also used 320MB of memory. zie je het verschil tussen 3500 en 4 miljoen niet? :x kijk een dual core van 2.33 ghz (ong. de gemiddelde server) 1%cpu per speler @ 4 miljoen objects 320MB denk je echt dat je ooit 4 miljoen objects serieus gaat gebruiken, nee dus neem niet aan van die shit want dat is @ 4 mil objects die van jou kan er 3500 aan test is met 10000 objects ff checke Reageren
Timske Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Wacht even eenv raagje. Als ik objecten wil zetten in me server. En het zijn er bijvoorbeeld 400. Moet ik ze dan ik het filterscript van jouw erbij zetten? Of kan ik ze gewoon in een filterscript douwen en dan bij me andere filterscripts zetten? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Wacht even eenv raagje. Als ik objecten wil zetten in me server. En het zijn er bijvoorbeeld 400. Moet ik ze dan ik het filterscript van jouw erbij zetten? Of kan ik ze gewoon in een filterscript douwen en dan bij me andere filterscripts zetten? ik heb die fs zow gemaakt dat het je de objects bij in kan zetten*, in die fs staan ook al objecten die zig bevinden in de groove street voor CJ's huis (*=eigenlijk, voor biginners die niet weten waar JDobj_OnGameModeInit() enzo moeten) EDIT1: timske niks van aan trekken, van dat stukje met domme mensen EDIT2: 'domme mensen' veranderd naar 'beginners' Bewerkt: 18 februari 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Sandra Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) (*=eigenlijk, voor de domme mensen die niet weten waar JDobj_OnGameModeInit() enzo moeten) "Beginners" heten dat... Een beetje vriendelijk doen tegen anderen zal je zeker niet misstaan JD Bewerkt: 18 februari 2009 door =>Sandra<= Reageren
Crusher!! Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (*=eigenlijk, voor de domme mensen die niet weten waar JDobj_OnGameModeInit() enzo moeten) "Beginners" heten dat... Een beetje vriendelijk doen tegen anderen zal je zeker niet misstaan JD SRRY , ik verander het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.