Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Altijd al een Signature of een Avatar willen hebben? En je kan niet overweg met Graphics programma's? Vraag hem dan hier aan! Dan hoef je niet meer met PMetjes te klooien Mensen die hem dan willen maken kunnen hem dan voor je maken Doe het wel zo: Ik wil een Signature/Avatar Dit zijn me plaatjes die ik erin wil hebben: Plaatje Plaatje Plaatje etc. Die plaatjes zijn ervoor zodat wij het niet hoeven te zoeken Dus nog 1 keer: Vraag hier je Signature/Avatar aan! -------------------------------------------- Edit door Exabyte: De lijstjes die je moet gebruiken. Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Avatar Grootte [max. 64x64]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Extra Regel: Vraag niet meer dan 2 per week aan, en begin niet te roepen "waar blijft mijn sig", als het echt te lang duurt stuur je maar een PB! Hou je je er niet aan, worden er maatregelen genomen!
The Outlaw Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 je moet het dan wel 1 voor 1 doen, anders loopt het in het honderd, eigenlijk zou je het niet in jeeentje moeten doen, vanzelfsprekend natuurlijk, je moet een team, hebben
Froop Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Hé,dit idee had ik zonet gepost in wallpapers!
Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Ja! Een team hebben we nodig :rolleyes: Hmm.. Meld je maar aan in me ander gemaakte topic Klikken!! Nu!! Klikken!!! Nu!!
.Maze. Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 wie wil voor mij een signature en avatar maken, ik ben bezig geweest maar het lukt me echt niet . maakt niet uit hoe hij er uit ziet maar Boterbal moet er wel in
Timos Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Ready Wil je hem anders? Zeg het hier even.
.Maze. Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 nee hij is vet zo thanks maar hoe moet ik heb nou als signature krijgen
Timos Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Voortaan doe je dat zo: Rechtermuisknop op je plaatje > Eigenschappen > Kopier de URL > Jou Controle Panneel > Bewerkt Handtekening > Zet de code daar tussen de
.Maze. Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 oke thnx hij echt vet zou je ook een avatar willen maken?
Timos Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 http://img116.echo.cx/img116/4795/bava0fj.jpg Done
Roxx0rz Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) zou iemand ook iets voor mij willen maken? + avatar? maakt niks uit hoe het eruit ziet. Bewerkt: 5 mei 2005 door BoMBeRMeN
arnie Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Ik heb een signature gemaakt, ik hoop dat je hem mooi vind http://www.freeimagehosting.net/uploads/545880a91e.jpg
Roxx0rz Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 ziet er mooi uit, maar zou je de text een andere kleur kunnen geven?
Recommended Posts