MFCL Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) Deze mod veranderd de quad in een slee, Erg leuk om ermee de berg af te gaan met een snowmod Het heeft: -Carcols -Glans -Werkend stuur Download! Nog niet geaccepteerd geaccepteerd! Bewerkt: 1 maart 2009 door MFCL Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 HAHAHA lol , maar je had echt geen zin om te typen.. Waar is de downloadlink? Reageren
Exoit Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Super leuk ideee! ziet er ook heel mooi uit! wat replaced het? Reageren
MFCL Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 De quad De ski's spawnen in verschillende kleuren Reageren
gta master 1 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Leuk! heb je zelf ook alles besneeuwt gemaakt? of heb je een andere mod erbij installeerd?? Hij is in iedergeval erg mooi geworden Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Leuk! heb je zelf ook alles besneeuwt gemaakt? of heb je een andere mod erbij installeerd??Hij is in iedergeval erg mooi geworden Jah hoort die sneeuw die er ligt bij je mod? Ziet er heel mooi uit. Ik ga hem morgen meteen proberen. Reageren
the_dan Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 als je goed oplet .... vliegt de slee over de grond Reageren
MFCL Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) als je goed oplet ....vliegt de slee over de grond Hij vliegt een klein beetje maar ja, omdat hij anders door de grond zou zakken op sommige momenten Ik wacht op een administrator die mijn download goedkeurt Bewerkt: 17 februari 2009 door MFCL Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Zo'n sukkel ben je dus ook niet Owja: ik reageer ook ff voor MFCL, aangezien hij er niet op reageert Neej, die sneeuw hoort niet bij zijn mod. Dat is een andere mod. Alleen om het wat op te leuken Misschien wel een idee om een plek met sneeuw te maken MFCL? Reageren
Puma Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Nice geworden ! Leuk filmpje. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen, voor een van je eerste mods ziet het er zeker goed uit (maar dat komt natuurlijk door die goede hulp die je hebt gehad en die ik niet had ). Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Zo'n sukkel ben je dus ook niet Owja: ik reageer ook ff voor MFCL, aangezien hij er niet op reageert Neej, die sneeuw hoort niet bij zijn mod. Dat is een andere mod. Alleen om het wat op te leuken Misschien wel een idee om een plek met sneeuw te maken MFCL? Welke mod is er dan voor die sneeuw die er al ligt gebruikt? Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Zo'n sukkel ben je dus ook niet Owja: ik reageer ook ff voor MFCL, aangezien hij er niet op reageert Neej, die sneeuw hoort niet bij zijn mod. Dat is een andere mod. Alleen om het wat op te leuken Misschien wel een idee om een plek met sneeuw te maken MFCL? Welke mod is er dan voor die sneeuw die er al ligt gebruikt? Het heet gewoon San Andreas Snow Mod volgens mij, en is ergens te vinden op GTAGarage. Alleen ik krijg deze niet installed Een versie is beschadigt, de andere versie is voor GGMM. Zoiets was het volgens mij Reageren
the_dan Geplaatst: 22 juni 2019 Rapport Geplaatst: 22 juni 2019 (bewerkt) Whoops, perongeluk iets gepost in een antiek topic waar ik eigenlijk iets wou aanpassen (M'n laatste post voor m'n ban...) Goeie eerste indruk na zoveel tijd haha Bewerkt: 22 juni 2019 door the_dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.