HA5H Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Dit topic is gebaseerd op het topic GTA: The Lost and Damned Game FAQ van GTAForums.com. Ikzelf heb een PS3 en heb dus geen 360 en dus ook geen TLAD, laat dat duidelijk zijn. Ik doe dit niet met een doel, behalve om de 360 eigenaren op weg te helpen met GTA IV: TLAD. In dit topic komt een FAQ met de meest gestelde vragen over GTA IV: TLAD, dit topic zal zo veel en zo goed mogelijk worden bijgehouden! Laten we beginnen: -=Algemene Vragen=- Question/Vraag: Hoe lang duurt het voordat ik GTA IV: TLAD via Xbox Marketplace heb gedownload? Answer/Antwoord: Hier kan eigenlijk niet echt duidelijk antwoord op worden gegeven. Dit ligt aan je connectie snelheid en het laden van de Xbox Live Servers op je 360. Als je wilt weten hoe snel jouw internet is kun je het beste een Internet Speed Test doen via deze site. Selecteer vervolgens de server in Seattle (waar ook de main servers van Xbox Live staan) om te kijken hoe snel jouw internet is ten opzichte van de servers van Xbox Live. Dit geeft alsnog geen antwoord op de vraag hoelang het downloaden van TLAD duurt, maar zo zou je zelf wel een kleine inschatting kunnen maken. ------ Question/Vraag: Hoeveel 'Hoofdmissies' telt GTA IV: TLAD? Answer/Anwoord: Zo ruw gezegd 23. ------ Question/Vraag: Zal het gebruik van de 'oude' cheats en de nieuwe TLAD cheats invloed hebben op het behalen van de TLAD Achievements? Answer/Anwoord: Zo snel gezegd, nee. ------ Question/Vraag: Is er enige content uit TLAD die ook in de storyline van Niko te vinden is? Answer/Anwoord: De nieuwe voertuigen en wapens zijn in Niko's storyline niet te vinden, de nieuwe radio content is dat wel. ------ Ik ben nu moe dus morgen zal ik de rest hierbij voegen! Welterusten! Bewerkt: 19 februari 2009 door -Haakon- Reageren
Dvt Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Ook handig. Maar je kunt dit beter samenvoegen met je andere topic ([iV|FAQ] Veelgestelde GTA-IV Vragen!), lijkt me. BTW Ik heb nog een goede vraag en antwoord: Door het downloaden van TLAD zie ik opeens geen bloedplassen meer en zie ik als ik een hoer neem alleen de onderkant van de auto, hoe komt dit? Rockstar heeft een foutje gemaakt met de censuur en heeft daardoor de Australische censuur op de Europese GTA gezet. Kijk ook op Insidegamer. Bewerkt: 20 februari 2009 door Dvt Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ook handig. Maar je kunt dit beter samenvoegen met je andere topic ([iV|FAQ] Veelgestelde GTA-IV Vragen!), lijkt me.BTW Ik heb nog een goede vraag en antwoord: Door het downloaden van TLAD zie ik opeens geen bloedplassen meer en zie ik als ik een hoer neem alleen de onderkant van de auto, hoe komt dit? Rockstar heeft een foutje gemaakt met de censuur en heeft daardoor de Australische censuur op de Europese GTA gezet. Kijk ook op Insidegamer. Bullshit, want ik zie gewoon bloedplassen en als ik een hoer pak kan ik het van alle kanten zien. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Ook handig. Maar je kunt dit beter samenvoegen met je andere topic ([iV|FAQ] Veelgestelde GTA-IV Vragen!), lijkt me.BTW Ik heb nog een goede vraag en antwoord: Door het downloaden van TLAD zie ik opeens geen bloedplassen meer en zie ik als ik een hoer neem alleen de onderkant van de auto, hoe komt dit? Rockstar heeft een foutje gemaakt met de censuur en heeft daardoor de Australische censuur op de Europese GTA gezet. Kijk ook op Insidegamer. Bullshit, want ik zie gewoon bloedplassen en als ik een hoer pak kan ik het van alle kanten zien. Dat is helemaal geen bullshit de bloedpassen zijn niet te zien en je kan ook niet de hoeren bekijken in je auto.Heb jij überhaupt wel the lost and damned? Bewerkt: 20 februari 2009 door danoontje_nl Reageren
Primitive-Roots Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ook handig. Maar je kunt dit beter samenvoegen met je andere topic ([iV|FAQ] Veelgestelde GTA-IV Vragen!), lijkt me.BTW Ik heb nog een goede vraag en antwoord: Door het downloaden van TLAD zie ik opeens geen bloedplassen meer en zie ik als ik een hoer neem alleen de onderkant van de auto, hoe komt dit? Rockstar heeft een foutje gemaakt met de censuur en heeft daardoor de Australische censuur op de Europese GTA gezet. Kijk ook op Insidegamer. damn schandallig gewoon Reageren
Dvt Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ook handig. Maar je kunt dit beter samenvoegen met je andere topic ([iV|FAQ] Veelgestelde GTA-IV Vragen!), lijkt me.BTW Ik heb nog een goede vraag en antwoord: Door het downloaden van TLAD zie ik opeens geen bloedplassen meer en zie ik als ik een hoer neem alleen de onderkant van de auto, hoe komt dit? Rockstar heeft een foutje gemaakt met de censuur en heeft daardoor de Australische censuur op de Europese GTA gezet. Kijk ook op Insidegamer. damn schandallig gewoon Het is inmiddels al opgelost met een andere patch. Dus streep die maar weer weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.