Jump to content

Officiële trailer en site online!


GTA-Freak2

Recommended Posts

De trailer vertelt in tekst het verhaal, maar er wordt niet in gesproken. Ik verwacht dan ook niet dat dat in game gebeurt, anders hadden we vast wel Huang Lee gehoord.

De tekst met een vlugge vertaling:

My name is Huang Lee. Mijn naam is Huang Lee.
I am here... Ik ben hier...
to avenge my fathers death... om de dood van mijn vader te wreken...
and restore my familys honor. en de eer van mijn familie te herstellen.
Which, as they are a bunch of drug dealing, murdering psychos... Wat, doordat ze een stel in drugs handelende, dodende psychopaten zijn...
wo'nt be easy. niet makkelijk zal zijn.

Het verhaal wordt dus echt verteld. Hoewel ik de muziek niks vind, is het verder een mooi filmpje. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

'k Had per ongeluk over je topic gekeken GTA-Freak2, sorry. :$ Ik vind niet dat er veel ingame getoond wordt in het filmpje, maar toch is er al genoeg bewijs dat dit een topgame wordt! :dans: Overigens is alles wat er gezegd is(zie TC z'n post) in het filmpje al bekend en dus overbodige stof die herhaald wordt. Ik kan niet wachten om hem te kopen! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed werk GTA-Freak2. Ik ben op het moment druk bezig met zoveel mogelijk de trailer te ontleden en nieuwe zaken te vermelden in het Info Thread topic.

@Thundercover: GTA Chinatown Wars bevat geen voice actors, gesproken stemmen zul je dus niet hoeven verwachten. Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat het spel geen muziek/radiozenders zou bevatten, al ben ik dat niet geheel zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed werk GTA-Freak2. Ik ben op het moment druk bezig met zoveel mogelijk de trailer te ontleden en nieuwe zaken te vermelden in het Info Thread topic.

@Thundercover: GTA Chinatown Wars bevat geen voice actors, gesproken stemmen zul je dus niet hoeven verwachten. Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat het spel geen muziek/radiozenders zou bevatten, al ben ik dat niet geheel zeker.

Er is wel radio, maar dat is non-vocaal.

Trouwens ik kan de Rockstar site's al een week niet bezoeken, op geeneen browser, iemand ideetje hoe dit kan?

Bewerkt: door ChristiaanGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat het spel geen muziek/radiozenders zou bevatten, al ben ik dat niet geheel zeker.

Volgens mij was een groot deel van de muziek instrumentaal, maar of er ook zangnummers bij zitten heb ik ook geen idee van. :puh: Van het ontbreken van voice-actors wist ik nog niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat er geen Voice-Actors inzitten :/

Was wel heel cool geweest :/

Oja hier heb ik nog wat mooie vid-caps gemaakt van de officiele trailer :D

sommige zijn iets minder mooi, maarja...

vlcsnap14060in1.png

vlcsnap13668cu1.png

vlcsnap13546uq8.png

vlcsnap13699hl3.png

vlcsnap13785oc7.png

vlcsnap13821fn5.png

vlcsnap13898ve8.png

Allemaal gemaakt van de HD-trailer :D

Edit: Ik heb de trailer even in HD versie op youtube geupload als je geen zin hebt om hem te downloaden.

Klik dan hier om hem te zien!

Bewerkt: door -Haakon-
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat er geen Voice-Actors inzitten :/

Was wel heel cool geweest :/

Oja hier heb ik nog wat mooie vid-caps gemaakt van de officiele trailer :D

sommige zijn iets minder mooi, maarja...

*Plaatje*



*Plaatje*

*Plaatje*

*Plaatje*

*Plaatje*

*Plaatje*

*Plaatje*

Allemaal gemaakt van de HD-trailer :D

Edit: Ik heb de trailer even in HD versie op youtube geupload als je geen zin hebt om hem te downloaden.

Klik dan hier om hem te zien!

Bedankt voor de screens, ik zocht een paar mooie voor een signature ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...