Jump to content

Nieuwe geruchten Nieuwe GTA en Nieuwe God Of War


KillerZero86

Recommended Posts

Bron: Nu.nl

De PSP Games God Of War en Grant Theft Auto krijgen misschien alsnog een vervolg. Volgens John Koller is sony in gesprek met zowel Ready At Dawn (God Of War) Als Rockstar Games (GTA). Volgens Sony zelf zijn het "alleen maar geruchten", maar dat zeiden ze ook van de PSP 3000, en die kwam er toch ook. ;)

Mocht er al een dergelijk topic bestaan, gooi deze dan maar dicht

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Bron: Nu.nl

De Games God Of War en Grant Theft Auto krijgen misschien alsnog een vervolg. Volgens John Koller is sony in gesprek met zowel Ready At Dawn (God Of War) Als Rockstar Games (GTA). Volgens Sony zelf zijn het "alleen maar geruchten", maar dat zeiden ze ook van de PSP 300, en die kwam er toch ook. ;)

Mocht er al een dergelijk topic bestaan, geen deze dan maar dicht

Je moet er ff duidelijker bij zetten dat het voor de PSP is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt dat die geruchten waar zijn. Ik zou 'm dan zeker kopen op de release dag. Ik hoop niet dat het zo lang gaat duren als bij GTA IV (zal ook wel niet omdat R* al weet wat de limieten zijn).

Als dat zo is, dan gaan de verkopen zeker wel omhoog. De PSP zit al een hele tijd in het diepte punt. Als Sony het nou zou stimuleren om games op de PSP te maken (lage rechten om te mogen bijvoorbeeld) dan zou de markt er graag gebruik van maken. Want als je zo kijkt, is de PSP veel beter dan de DS, maar omdat er nu nog maar zo weinig spellen voor gemaakt worden, dan gaan die verkopen echt wel achterruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is al een stevige opmars aan de gang. Er is hier al een topic gemaakt waarin staat dat de games Rockstar LittleBigPlanet en motorstorm naar de PSP komen. Dit zou een stevige opleving moeten betekenen.

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

GT Mobile komt toch ook? Dit gaat echt een doorstart worden voor de PSP.

GT 4 Mobile is al een paar jaar uitgesteld, maar daar schijnen ze inderdaad ook hard mee bezig te zijn. Alles wijst erop dat 2009 een groots jaar gaat worden voor de PlayStation Portable.

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

GT Mobile komt toch ook? Dit gaat echt een doorstart worden voor de PSP.

GT 4 Mobile is al een paar jaar uitgesteld, maar daar schijnen ze inderdaad ook hard mee bezig te zijn. Alles wijst erop dat 2009 een groots jaar gaat worden voor de PlayStation Portable.

Ik hoop dat echt zo erg. Nu ligt de mijne een beetje stof te rapen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sony heeft een stevige opdonder gekregen van een aantal spelletjes fabrikanten, zo van: ga nu eens wat doen met dat ding! En eindelijk begonnen ze dan toch te luisteren. Wat ik alleen nog vind is dat de prijs van die spellen een eind moeten dalen. De goedkoopste zijn 15 euro! Dat is net zo duur als een computerspel dat al wat ouder is, maar nog steeds lekker verkoopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wederom erg goed nieuws voor de PSP. Sony heeft eindelijk begrepen dat er games nodig zijn om je handheld in leven te houden. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de resultaten.

Een PS3 versie van een eventuele San Andreas Stories lijkt mij erg onwaarschijnlijk, een PS2 versie is overigens wel aannemelijk als je naar de vorige "Stories" kijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...