Jump to content

krijg geen nieuwe opdrachten!!

s.keijzers

ik heb bij key to her heart die key pas verovert maar krijg nu geen nieuwe opdrachten meer en ik heb alles al gedaan!wat doe ik verkeerd??  

1 lid heeft gestemd

1. 1. ik heb bij key to her heart die key pas verovert maar krijg nu geen nieuwe opdrachten meer en ik heb alles al gedaan!wat doe ik verkeerd??

• key to her heart
      11
    • help!!
      7

Recommended Posts

Maar het probleem bij hem is dat ze er nooit is. ;)

Dicht in de buurt blijven en wachten tot ze belt ;)

jah das bij al die vriendinnetjes, als je een dag niet komt zijn ze er soms daaaageeen nie <_< , had ik ook (als je met haar date zou ik het gimp suit aandoen dan krijg je special date) moet je dan 4 keer doen en dan geeft ze je de kaart

Delen op andere websites

Maar het probleem bij hem is dat ze er nooit is. ;)

Dicht in de buurt blijven en wachten tot ze belt ;)

jah das bij al die vriendinnetjes, als je een dag niet komt zijn ze er soms daaaageeen nie <_< , had ik ook (als je met haar date zou ik het gimp suit aandoen dan krijg je special date) moet je dan 4 keer doen en dan geeft ze je de kaart

Idd.... Bij die ene Tr*t... die Kathie Zahn.... zij is er NOOIT bij mij... niet dat ik 'r wil daten ofsow (Zij is egt OERlelijk) Maar ik had niets anders te doen en ging met haar daten... na 3X gedate te hebben, is ze NOOIT meer thuis :lol: :angry:

Delen op andere websites

Ze was eerst bij mij ook helemaal niet thuis en toen heb ik ook heel lang moeten wachten maar het bleek dat je gewoon met een vet mooie auto en nieuwe kleren, kapsel moest nemen en dan is ze er en je kan ook nog oysters zoeken heb ik gehoord, dat helpt ook. Ik zou haar trouwens niet neerschieten want als je een relatie met haar op bouwt kan je dingen van haar krijgen, ik heb haar autosleutels al :D

Dragonmaster Geplaatst op May 7 2005, 10:31 AM

Millie is er altijd om 14.00 U 

Niet dus... Dat staat in dat boek, ik heb dat boek ook maar er klopt geen bal van die tijden maar ze is er wel meestal smiddags.

Delen op andere websites

simpel, geduld hebben en de dingen doen die ik al zij en als ze er dan een keer is gewoon neer schieten  , net zoals je andere mensen ( in het spel) neerschiet...
:D bedankt :D (als je je vriendinen niet meer kan en het hartje staat er wel) moet je een hooger sexappeal hebben dit helpt :

Geef maximaal Sex Appeal

Circle, Triangle, Triangle, Up, Circle, R1, L2, Up, Triangle, L1, L1, L1

( triangle = vierkantje )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...