Jump to content

[GTAIV] Nederlandse eenheden [MOD]


Rickyboy30

Recommended Posts

IK WERK NU AAN V1.1 !



Hierbij zijn er veel bugs enzo gefixt, en een aantal andere voertuigen toegevoegt ( ook wordt de installatie makkelijker: ) color]

Beste dames en heertjes!

hier is ie dan! mijn Nederlands eenheden mod!

Om deze mod te kunnen gebruiken heb je Winrar OpenIV nodig!

instructies hiervoor in het Leesmij bestand!

Download Link

Mod.jpg

Ik werk nu aan:

--------------------

- Nederlandse Jeep politie [KLAAR]

- de voertuigen nederlandse namen geven[KLAAR, tot de voertuigen die ik heb gemaakt nu]

- Nederlandse NOOSE auto

- MISSCHIEN nog nederlandse leger heli ( anhilator )

Vragen of sugesties voor verbeteringen, of heb je bugs gevonden? meld het hier!

Bewerkt: door Rickyboy30
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rickyboy30

    26

  • Timske

    4

  • Beagle

    4

  • gerbieboy6

    4

Misschien als je wat plaatjes invoegt kunnen we zeggen wat we er van vinden :) Overigens vind ik het apart om het 700MB te maken, voor wat textures. Je hoeft toch niet de hele mappen te vervangen, alleen het archief zou al flink schelen. En wat is de moeite om één of twee archieven te vervangen in een map, of intructie's geven hoe je met OpenIV of SparkIV moet werken en het te installeren? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel op dat je alleen de aangepaste bestanden mag hosten, en niet hele game archieven. Vandaar dat hij ook 700 MB is. Overigs gaat niemand een kleine aanpassing downloaden van 700 MB. Graag gewoon dus de normale formaten gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel op dat je alleen de aangepaste bestanden mag hosten, en niet hele game archieven. Vandaar dat hij ook 700 MB is. Overigs gaat niemand een kleine aanpassing downloaden van 700 MB. Graag gewoon dus de normale formaten gebruiken.

ik host alleen 2 file's met daarin alle voertuigen & spelers.

ik kan ook gwn alleen die textuur posten, maar dan moet je die er zelf inzetten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel op dat je alleen de aangepaste bestanden mag hosten, en niet hele game archieven. Vandaar dat hij ook 700 MB is. Overigs gaat niemand een kleine aanpassing downloaden van 700 MB. Graag gewoon dus de normale formaten gebruiken.

ik host alleen 2 file's met daarin alle voertuigen & spelers.

ik kan ook gwn alleen die textuur posten, maar dan moet je die er zelf inzetten :D

Denk dat mensen dat liever hebben, want 700mb die je al hebt omdat er een aantal veranderingen instaan is te veel.

Post gewoon de textures, als mensen niet kunnen modden, leren ze het toch, geen probleem ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel op dat je alleen de aangepaste bestanden mag hosten, en niet hele game archieven. Vandaar dat hij ook 700 MB is. Overigs gaat niemand een kleine aanpassing downloaden van 700 MB. Graag gewoon dus de normale formaten gebruiken.

ik host alleen 2 file's met daarin alle voertuigen & spelers.

ik kan ook gwn alleen die textuur posten, maar dan moet je die er zelf inzetten :D

Denk dat mensen dat liever hebben, want 700mb die je al hebt omdat er een aantal veranderingen instaan is te veel.

Post gewoon de textures, als mensen niet kunnen modden, leren ze het toch, geen probleem ;).

is goed :) dan staat hij er vanmiddag op :)

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel op dat je alleen de aangepaste bestanden mag hosten, en niet hele game archieven. Vandaar dat hij ook 700 MB is. Overigs gaat niemand een kleine aanpassing downloaden van 700 MB. Graag gewoon dus de normale formaten gebruiken.

ik host alleen 2 file's met daarin alle voertuigen & spelers.

ik kan ook gwn alleen die textuur posten, maar dan moet je die er zelf inzetten :D

Denk dat mensen dat liever hebben, want 700mb die je al hebt omdat er een aantal veranderingen instaan is te veel.

Post gewoon de textures, als mensen niet kunnen modden, leren ze het toch, geen probleem ;).

is goed :) dan staat hij er vanmiddag op :)

hij STOND er heel even op, heb de link verwijdert ( voor rede zie mijn topic )

EDIT: admin heeft voor mij sectie aangemaakt ;) link beschikbaar, downloaden maar!

EDIT2: een nieuw idee! wat nou als ik de namen van de voertuigen verander die je ziet als je instapt ?

hier een voorbeeld:

Text.jpg

Bewerkt: door Rickyboy30
Link to comment
Delen op andere websites

Helikopter schrijf je met een "k" in plaats van een "c" en het geheel moet aan elkaar. "Politiehelikopter".

Inderdaad, want helicopter met een 'c' is engels. En helikopter is Nederlands met een 'k'. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Helikopter schrijf je met een "k" in plaats van een "c" en het geheel moet aan elkaar. "Politiehelikopter".

Inderdaad, want helicopter met een 'c' is engels. En helikopter is Nederlands met een 'k'. ;)

ik zal het bewerken! thanks, nog meer suggesties ? post het :D

Link to comment
Delen op andere websites

Helikopter schrijf je met een "k" in plaats van een "c" en het geheel moet aan elkaar. "Politiehelikopter".

Inderdaad, want helicopter met een 'c' is engels. En helikopter is Nederlands met een 'k'. ;)

Mag ik vragen waarom je mijn post bijna letterlijk herhaalt? Het voegt namelijk geen reet toe aan het topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Helikopter schrijf je met een "k" in plaats van een "c" en het geheel moet aan elkaar. "Politiehelikopter".

Inderdaad, want helicopter met een 'c' is engels. En helikopter is Nederlands met een 'k'. ;)

Mag ik vragen waarom je mijn post bijna letterlijk herhaalt? Het voegt namelijk geen reet toe aan het topic.

BIJNA letterlijk ? dit is gewoon letterlijk herhaalt :puh: ( SPAM :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu ook Nederlandse nummerborden gemaakt!

ik denk dat deze mod nu begint over te stappen naar een TC van nederland :puh:

EDIT: morgen, speciaal supernieuws!!!!

Bewerkt: door Rickyboy30
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...