Jump to content

GTA LCS Voor de PC!


DeathPenalty

Recommended Posts

Zoals sommigen misschien als weten, heeft ''Team LCS'' onlangs een PC versie uitgebracht van GTA Liberty City Stories. Het is een gratis mod, die de engine van GTA San Andreas gebruikt.

Het heeft pas een paar missies, en het gebruikt de map van GTA III.

Hier een voorbeeldvideo van de eerste Missie:

>>> Door PatrickW: torrentsite links verwijderd, download kan hier gevonden worden<<<

Als je problemen hebt met het opstarten van het spel, zoals ik had toen ik op de .exe klikte en het niks deed, moet je GTA_LCS.EXE hernoemen naar GTA_SA.EXE

Veel plezier, en als je vragen hebt, stel ze maar ;)

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er geweldig uit eigenlijk, als ze heel de story line erin kunnen zetten krijgen ze al m'n respect. :D

Maar heb je er het originele spel (GTA III of GTA SA) voor nodig, of is het een aparte game zogezegd? Want dan krijg je eigenlijk een deel gratis GTA III, en is het toch illegaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt er Gta: SA voor nodig, dat kan je afleiden uit dit bericht:

Als je problemen hebt met het opstarten van het spel, zoals ik had toen ik op de .exe klikte en het niks deed, moet je GTA_LCS.EXE hernoemen naar GTA_SA.EXE

Ik ben het nu aan het downloaden, lekkere snelle torrent! ;) Hopelijk werkt hij soepel op m'n bagger laptopje...:(

Link to comment
Delen op andere websites

Jupla, met draadloos internet in minder dan 20 minuten gedownload...Senneken, het is 100 % veilig, het bestand is gescanned met m'n virusscanner. :)

@ hieronder: Oei, ik had 600-700 KB's per seconde...:7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

wat voor bestand is het? of staat er gewoon 'bestand'? Probeer dan eens het te hernoemen naar setup.exe nadat je bij mijn documenten (of een andere map) naar extra gaat, en dan mapopties aanklikt, naar het tabblad weergave en daar in de lijst 'extensies voor bekende bestanden verbergen' afvinkt, zodat er geen vogeltje staat?

Ik gok toch dat het een setup zal zijn, die meestal .exe is. Als dat niet werkt, probeer dan .zip of .rar eens ipv .exe. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is geen gratis versie van GTA III, en voor zover ik weet heb je GTA SA er niet voor nodig.

Dit is inderdaad geen gratis versie van GTA 3, maar wel een Total Conversion mod voor San Andreas. Dus wat heb je nu eigenlijk nodig?

-Alleen GTA San Andreas (ongemod)

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Is er ook een download link waar je GEEN uTorrent of andere zooi voor nodig heb? Mijn vader vind het namenlijk niet leuk als ik torrent manager's of andere p2p programma's op zijn pc zet.

Update: Laat maar. PatrickW is zo vriendelijk geweest een normale link neer te zetten. Bedankt PatrickW! _O_

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Cool!

Ik hebt LCS altijd al super gevonden op de PS2.

Als deze mod af is download ik hem zeker!!!

-J

EDIT:

Ik lees nu dat een admin van het project zegt: Project frozen.

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...