Jump to content

[REL][GM] Capture the Car


David22

Recommended Posts

Hey,

Ik ben nog niet verschrikkelijk lang bezig met SA-MP scripten, maar ik heb nu mijn eerste, echte gamemode af: Capture the Car! Ik was er best trots op, en besloot deze maar te releasen. De bedoeling van de gamemode is om voor jouw team punten te gaan verdienen, en dat kan door te Deathmatchen (+1 punt per kill), een auto van een ander team the stelen (+10 punten per auto) en door om de vijf minuten een code in te typen (random, 1 - 3 punten per goed antwoord). De gamemode is volledig Nederlands! Er zitten nog wel enige bugs in, maar deze zullen zeker gefixed worden! :D

Om de .pwn te kunnen compilen heb je de dini include van Dracoblue nodig, de dcmd include van Big Boss en de checkpointstreamer van Dragsta nodig.

Download .amx:

NTgo.jpg

Download .pwn:

e1AB.jpg

Comments zijn welkom! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef een beetje een bump, maar ik heb je GM even getest. De STRTOK die erin staat is niet nodig, dus die kan eruit gehaald worden. Hij word namelijk al gemaakt in DINI(volgens mij).

En ik krijg een warning op regel 140, waar dus een CreateObject staat:

C:\Users\Remi de Groot\Desktop\SAMP Test Server\pawno\include\cps.inc(140) : warning 208: function with tag result used before definition, forcing reparse

Regel:

CreateObject(3461, -562.322144, -182.661942, 76.799942, 0.0000, 340.2330, 73.9115);

Dus daar wilde ik je even van op de hoogte brengen, en anderen ook. Misschien dat er een oplossing op de error is?

En ik op google zoeken naar de Chekpointstreamer, maar makkelijk vond ik hem niet. Daarom hierbij even downloadlinks van alle includes:

Checkpointstreamer

DINI

DCMD

Misschien dat iemand er wat aan heeft ;)

Overigens denk ik ook wel dat ik wat kleine deeltjes ga gebruiken voor de Corporation week, want het is zeker een mooie GM, en volgens mij beviel hij wel op jouw avond ;)

Mooie GM, verder niks op aan te merken. KUTGW ;)

@ hieronder, owja, niet goed gekeken :bonk::puh:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Dit klopt niet, de fout zit namelijk niet in de gamemode, maar:

C:\Users\Remi de Groot\Desktop\SAMP Test Server\pawno\include\cps.inc(140) : warning 208: function with tag result used before definition, forcing reparse

SAMP Test Server\pawno\include\cps.inc(140)

In de include. Dit is ook een gegeven foutmelding, want als je het topic op het SA-MP forum bekijkt, zie je de volgende quote:

Dragsta had to disable something in the include to make it work, which causes this warning. Just ignore it :)

Niets aan de hand dus :puh:

Edit: Het is trouwens geen error, maar een warning :)

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...