Jump to content

[Miniproject]Gta renders.


MegaPilot

Recommended Posts

Hallo forummertjes! :)

Info:

Toen ik begon met photoshoppen vond ik nooit een leuke gta render, en zelf renderen vond ik veel te moeilijk. Tot ik gisteren de tut van .Levi. zag...Ik gaf er m'n eigen draai aan en dankzij die tut kan ik nu al wat renderen. Ik heb nu al een beetje m'n eigen weg gezocht, en doe het nu al helemaal anders dan in de tutorial, maar goed...:*D

Ik heb dus plaatjes gerendeerd, en ik wil benadrukken dat ze door mij gerendeerd zijn! Sommige zul je op sites vinden, maar ik verzeker je dat deze renders(in dit pakketje) door MIJ gerendeerd zijn. Ik ben zelf staalhard tegen ripping en doe er dus niet aan.

Release:

Ik wil dit dus vaker gaan doen, maar ik wil eens zien of dit aanslaat bij het Gta publiek. Vandaar dat ik een kleine release heb gemaakt van het gta renders pakket. Het zijn 11 renders en ik hoop dat jullie ze mooi vinden en er signatures en dergelijke zullen van maken.

Download:

- Downloadlocatie 1: Rapidshare: >Klik.<

- Downloadlocatie 2: Speedyshare: >Klik.<

- Downloadlocatie 3: MegaUpload: >Klik.<

Veel plezier ermee! :cya:

Mvg,

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

P.S.: Weet iemand hoe ik bestanden upload op MegaUpload? Ik heb al een account en in de FAQ staat er niks over HOE ik het upload...:7 Ik heb heel die site afgelopen maar ik kan het niet vinden...

Op de beginpagina zie je al een knop met 'Bladeren', waarna je een bestand van je schijf kan selecteren. Daaronder staat een oranje knop met 'Verzenden'. Best makkelijk hè. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat je dit doet, eindelijk weer iemand die (net als Silverbyte en Flitskikker enz.) Handige dingen maakt. Ze zijn over het algemeen wel mooi, maar ik zou toch blijven oefenen. KUTGW :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...