Jump to content

Glitches & Bugs


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • boler

    4

  • Donald F. Duck

    3

  • Bierbuikje

    3

  • flippie13

    3

Een irritante: als je net een missie heb gedaan en daarna een taxi neemt, dan brengt de taxi je naar de laatste marker die je in de missie tegenkwam, ipv je gewenste locatie. ik heb dit nu al 3 keer gehad. ( ja, ik ben lui, ik neem altijd taxi.)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet zozeer een Glitch of Bug, maar ik heb nog wel eens irritante Framedrops...

Heb ik zo nu en dan ook wel eens.

Of dan is een klein deel van de map nog niet geladen en dan rijd je langs een straat, en dan is het daar grijs/zwart.

Het is nou niet bepaald een in-game bug/glitch

maar in de handleiding staat burnout A+B, maar het is toch echt B+Y :O

correct me if i'm wrong

Drukfoutje? :/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eerst politie achter me aan, en had nog weinig levens en veel wapens, dus ik speelde even suicide bomber zodat ik mijn wapens niet zou verliezen. Toen ik naar een drugsdealer ging (ik had geen wanted level, ook niet gehad nadat ik dood ging) stond er: 'The dealer got spooked by the cops!', en dat vond ik erg vreemd, aangezien er geen in de buurt was.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik naar een drugsdealer ging (ik had geen wanted level, ook niet gehad nadat ik dood ging) stond er: 'The dealer got spooked by the cops!', en dat vond ik erg vreemd, aangezien er geen in de buurt was.

Ja, dat was net ook zo bij mij. De dealer schoot maar wat in het rond, terwijl de politie niet eens in de buurt was. De dealer die dat deed, zit in het steegje van de SMG Rampage.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet zozeer een Glitch of Bug, maar ik heb nog wel eens irritante Framedrops...

Heb ik zo nu en dan ook wel eens.

Of dan is een klein deel van de map nog niet geladen en dan rijd je langs een straat, en dan is het daar grijs/zwart.

Dat is typisch gta, san andreas had het ergst, andere gta's hebben dat ook wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

als ik in een boot zit te varen, komen er na een bepaald moment, of een bepaalde snelheid allemaal strepen om de boot heen, ik weet niet zeker of dat een bug is of het gewoon hoord, maar het zag er wel gek uit :S

Link to comment
Delen op andere websites

als ik in een boot zit te varen, komen er na een bepaald moment, of een bepaalde snelheid allemaal strepen om de boot heen, ik weet niet zeker of dat een bug is of het gewoon hoord, maar het zag er wel gek uit :S

Is dat niet gewoon het water?

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik een "dumpster" wilde gaan doorzoeken stond met m'n NRG-900 zo dat de dumpster aan de rechterkant was. Ik stapte van mijn motor af en ik stond midden in de vuilnis bak!

Edit: Volgens mij kan dit met ieder voertuig want het is me ook met een Banshee gelukt.

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

als ik in een boot zit te varen, komen er na een bepaald moment, of een bepaalde snelheid allemaal strepen om de boot heen, ik weet niet zeker of dat een bug is of het gewoon hoord, maar het zag er wel gek uit :S

Is dat niet gewoon het water?

Nee, de strepen zijn in een rechte lijn getrokken, en verwisselen om de seconden, zo staan ze recht naast elkaar, dan weer in een puntige hoek, het is niet het water, want als ik langzaam vaar heb ik het niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Irritante: had 3 sterren paynspray wou me er niet inlaten omdat ik cops achter me aanhad dus wat doe ik neem afstand deur van paynspray stond open race erin BOEM deur dicht kon er niet meer uit kon niet saven omdat ik in missie zat dus moest gereset worden :-(:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...