Jump to content

wat zou je vinden van gta chinatown wars op psp?


knikker

Recommended Posts

wat zoude jullie vinde van een psp versie van chinatown wars? lijkt me vet want er zijn niet echt goeie games meer op psp buiten gta lcs en gta vcs. :(

denk niet dat er veel kans toe is dat cw naar psp komt maar dat dagt men ook van gta naar de ds :D kheb geen ds omdat ik ps3 heb want psp kan je ook connecten met ps3 :tu:

groeten

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • knikker

    3

  • Sprunk

    2

  • HA5H

    2

  • Deluxo

    2

Top Posters In This Topic

Ik snap niet waarom ze CW in het begin al niet voor de PSP hadden gemaakt.

ja precies, gewoon voor beiden zoals burnout legends en worms open warfare etc :Y

cw lijkt me wel een leuk verhaal hebben, en ook leuke verwijzingen naar gta4 ^_^

tis iig al te lang geleden dat er nog eens een gta voor psp kwam, ze moeten het oook niet uitmelken natuurlijk maar als de game leuk en origineel is, waarom niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Chinatown Wars is nou eenmaal een soort Top Down View.

Als je kijkt naar de GTA op de PSP, GTA Libery City Stories en Vice City Stories.

Dat zijn allebei Third Person View. Zelf vindt ik dat er GTA moet uitkomen voor de Nintendo DS/Wii.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit gesnapt waarom ze hem niet vanaf het begin ook op de psp uitbrachten. Allebij de gta's op de psp zijn een groot succes geworden. (alleen de ps2 port's wat minder) En bovendien heeft de DS maar een miezerige 67mhz processor terwijl de psp een 333mhz processor heeft. Bovendien heeft de DS een kleinere doelgroep omdat echte gamers sneller een echte krachtpatser als handheld kopen dan een consoltje met slechte graphics, kleine spellen, en weinig echte games voor hardcore gamers.

Link to comment
Delen op andere websites

1. De DS heeft helemáál geen slechte graphics, de meeste studios maken er gewoon een potje van.

2. houd toch eens op met dat gezeik over die PSP, het is er nu voor de DS, PUNT UIT.

Daar sluit ik mij helemaal bij aan.

Wij DS'ers zeuren toch ook niet over Liberty City Stories?

Link to comment
Delen op andere websites

1. De DS heeft helemáál geen slechte graphics, de meeste studios maken er gewoon een potje van.

2. houd toch eens op met dat gezeik over die PSP, het is er nu voor de DS, PUNT UIT.

Daar sluit ik mij helemaal bij aan.

Wij DS'ers zeuren toch ook niet over Liberty City Stories?

Vind ik ook, wij zijn voor de PSP-ers blij, dat ze al 2 GTA-spellen hebben, gunnen jullie nu ook de DS-ers een eigen GTA-spel zonder jaloers te worden? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht zelf eerder nog een San Andreas Stories op de PSP dan een DS-versie. Technisch gezien zou het eigenlijk veel geld gaan kosten om het om te bouwen, omdat bijna alles met touchscreen werkt. Dan is het slimmer om meteen een hele nieuwe game te maken.

Lijkt me trouwens niet echt verstand om hier met ziektes te gaan smijten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht zelf eerder nog een San Andreas Stories op de PSP dan een DS-versie. Technisch gezien zou het eigenlijk veel geld gaan kosten om het om te bouwen, omdat bijna alles met touchscreen werkt. Dan is het slimmer om meteen een hele nieuwe game te maken.

Lijkt me trouwens niet echt verstand om hier met ziektes te gaan smijten.

I agree :puh:

En wie weet, als SA Stories me bevalt koop ik miss wel een PSP?

Link to comment
Delen op andere websites

CW maakt het juist leuker vanwege het touchscreen en dat zou je bij de psp missen.

Maar de DS is toch gewoon veel beter qua kwaliteit van de games!!!!!!

(sorry m'n nintendo fanboy kant komt boven)

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

1. De DS heeft helemáál geen slechte graphics, de meeste studios maken er gewoon een potje van.

2. houd toch eens op met dat gezeik over die PSP, het is er nu voor de DS, PUNT UIT.

Daar sluit ik mij helemaal bij aan.

Wij DS'ers zeuren toch ook niet over Liberty City Stories?

Vind ik ook, wij zijn voor de PSP-ers blij, dat ze al 2 GTA-spellen hebben, gunnen jullie nu ook de DS-ers een eigen GTA-spel zonder jaloers te worden? :tu:

niemand heeft het over jaloezie ^_^ en het gaat niet om een ds vs psp war, gewoon het spel kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die PSP fanboys kunnen er eigenlijk niet tegen dat er nu een GTA komt voor de DS. Wat denken ze wel niet, de PSP is veel beter! moeten jullie masaal denken.

Maar nee, haal een DS is huis, en anders stoppen met janken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...