Jump to content

Gezochte locaties


damcee

Recommended Posts

Iemand een idee waar de volgende plekken te vinden zijn:

* Liberty city gun club

* Tank

* Car dealer

Krijg telkens berichten binnen dat er nieuwe wapens en auto's zijn, maar de GPS geeft niet aan waar...

Dus, iemand deze locaties al gevonden ???

(rom is btw alweer bijna een week online - echt een vet spel :tu: )

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand een idee waar de volgende plekken te vinden zijn:

* Liberty city gun club

* Tank

* Car dealer

Krijg telkens berichten binnen dat er nieuwe wapens en auto's zijn, maar de GPS geeft niet aan waar...

Dus, iemand deze locaties al gevonden ???

(rom is btw alweer bijna een week online - echt een vet spel :tu: )

Heb je het legaal of illegaal.

Want als je het legaal hebt zit er normaal een kaart bij je spel waar alles op staat. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

klopt de liberty city gun club staat er niet op ik krijg hem ook niet gevonden ben al de hele avond bezig met zoeken en hij is legaal.

Heb je al op het kaartje gekeken dat bij je handleiding zit in het doosje bedoel ik. :7

Link to comment
Delen op andere websites

klopt de liberty city gun club staat er niet op ik krijg hem ook niet gevonden ben al de hele avond bezig met zoeken en hij is legaal.

Heb je al op het kaartje gekeken dat bij je handleiding zit in het doosje bedoel ik. :7

jaah daar had k op gekeke daar staat alles op behalve die gun club maar gelukkig weet k nu waar die is dankzij de reactie

thx laterrr

ps. weet iemand van jullie of je in helicopters kan want vliegtuigen lukt niet heb k al ontdekt

Bewerkt: door chicolore
Link to comment
Delen op andere websites

klopt de liberty city gun club staat er niet op ik krijg hem ook niet gevonden ben al de hele avond bezig met zoeken en hij is legaal.

Heb je al op het kaartje gekeken dat bij je handleiding zit in het doosje bedoel ik. :7

jaah daar had k op gekeke daar staat alles op behalve die gun club maar gelukkig weet k nu waar die is dankzij de reactie

thx laterrr

ps. weet iemand van jullie of je in helicopters kan want vliegtuigen lukt niet heb k al ontdekt

Je zal op een gegeven moment (tijdens een missie) wel in een helikopter komen te zitten, maar dit is enkel om er molotovs cocktails uit te gooien. Zelf kan je geen helikopter of vliegtuig besturen.

Link to comment
Delen op andere websites

klopt de liberty city gun club staat er niet op ik krijg hem ook niet gevonden ben al de hele avond bezig met zoeken en hij is legaal.

Heb je al op het kaartje gekeken dat bij je handleiding zit in het doosje bedoel ik. :7

jaah daar had k op gekeke daar staat alles op behalve die gun club maar gelukkig weet k nu waar die is dankzij de reactie

thx laterrr

ps. weet iemand van jullie of je in helicopters kan want vliegtuigen lukt niet heb k al ontdekt

Je zal op een gegeven moment (tijdens een missie) wel in een helikopter komen te zitten, maar dit is enkel om er molotovs cocktails uit te gooien. Zelf kan je geen helikopter of vliegtuig besturen.

Spijtig... :(

Maar dat zou met de camera te meoilijk worden.

Link to comment
Delen op andere websites

klopt de liberty city gun club staat er niet op ik krijg hem ook niet gevonden ben al de hele avond bezig met zoeken en hij is legaal.

Heb je al op het kaartje gekeken dat bij je handleiding zit in het doosje bedoel ik. :7

eey da wist ik nie dat er een kaart zou biij zitten

ik dacht da doosje zou wel te klein zijn voor zo'n kaart.

Link to comment
Delen op andere websites

klopt de liberty city gun club staat er niet op ik krijg hem ook niet gevonden ben al de hele avond bezig met zoeken en hij is legaal.

Heb je al op het kaartje gekeken dat bij je handleiding zit in het doosje bedoel ik. :7

eey da wist ik nie dat er een kaart zou biij zitten

ik dacht da doosje zou wel te klein zijn voor zo'n kaart.

Het kan toch opgevouwen zitten. En de map voor Chinatown Wars is ook verkleind, omdat natuurlijk Alderney er nu is weggelaten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook een mini game waar je een tank moet besturen, in dit geval de Rhino. In de Fast Tracks mini-game moet je een Rhino berijden en je moet een route volgen, en je moet 'm op tijd behalen. Er zijn ook verschillende wagens als doelen langs de route, en als je één van de dolen vernietigt, komt er vijf seconden bij je tijd bij. Je enige doel in deze missie is gewoon op tijd bij de finish aankomen.

Je kan Fast Tracks hier starten, Gewoon in de Rhino stappen en de missie begint.

Om aan de Rhino te komen zonder dat je de mini game moet spelen, gewoon twee keer op Select drukken wanneer de mini game start. Als je dat doe, stopt de missie en kan je normaal in de Rhino stappen zonder dat je de missie hoeft te doen.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Sorry van de slappe titel. Maar ik heb een vraagje. Zou iemand voor mij een map met de volgende dingen willen maken.

  • Politie bureau's
  • Ziekenhuizen
  • Brandweer kazarne's
  • Safehouses

Alvast bedankt.

Gr,

L156

>>> Door Svenie: Samengevoegd met ander locatie topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...