Jump to content
Joriz

Derde patch voor PC versie van GTA4


gallery_1_5_7097.jpg
Zojuist heeft Rockstar Games een derde patch uitgebracht voor Grand Theft Auto IV voor op de PC. De patch lost diverse problemen op in GTA4 waar diverse gamers last van hadden. Zo zijn de problemen met de ATI Radeon 1900 videokaart eindelijk opgelost, is het mogelijk om reflecties en schaduwen compleet uit te schakelen voor oude PC's, ondersteunt GTA4 nog meer game controllers en detecteert de multiplayer van GTA4 nu beter spelers die het spel hebben gemodificeerd.

De Patch van 54.3 MB groot is hier gratis te downloaden. Voor mij gaf deze patch echt verbeteringen. Graag hoor ik ook jou ervaringen door op dit nieuwsbericht te reageren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

maar hoe werkt het dan? Dan heb je het dus gedownload en dan pak je het uit en plaats je het in de map van GTA IV???

Als je je aanmeld op LIVE, dan download hij vanzelf de patch. Het is dan gewoon wachten tot hij klaar is en spelen maar. :tu:

Grz GTA_MasterNL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA IV draaide al niet echt supper bij mij, kep ook niet de beste PC allertijden, (Windows Vista, duo core 2.40 ghz, 2gb Ram, 8600 gts) maar toch draaide GTA op 25 tot 30 fps bij 1280x800, en op het vliegveld zelfs 60 frames (als ik naar de zee kijk :puh: . En het zag er voor low toch best uit. Maar deze patch!!! O, oo, oow, nu zijn de schaduwen echt gruwelijk lelijk, echt gewoon irritant :N het flikkert en stottert aan alle kanten. En als ik dus de schaduwen hoger zet, ziet het er dus beter uit, net zoals voorheen, maar dan trekt ie het op eens niet meer! :duh: En trouwens, alles op low, dan loopt het spel nu ook ruk, komt niet meer boven de 20 frames uit!!! Dus ik baal echt ven deze patch.

GTA IV draaide redelijk, en nu gewoon ruk! :cry:

post-13092-1237727863_thumb.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het komt er dus op neer dat ze alleen pachtes uitbrengen waardoor mensen met een lagere video kaartje em ook kunnen spelen en de mensen die een superdeluxe hebben hebben er in fijte geen ruk aan

ik ergen me namelijk kapot aan het beeldframe met all die blokkerige lijntjes

mijn conclusie is dat ze nu eens pachten moeten uitbrengen die het beeld nu eens opschroefen :duh:

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nadat de laatste patch geïnstalleerd is zullen je grafische instellingen weer anders staan dan dat je zelf hebt aangepast. Controleer deze dus eerst voordat je voorbarige conclusies trekt m.b.t. framerate o.i.d.. :7

Daarnaast zie ik veel meer voordelen aan de laatste patch dan dat er nadelen zou zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

is het mogelijk om reflecties en schaduwen compleet uit te schakelen voor oude PC's, ondersteund GTA4 nog meer game controllers en detecteert de multiplayer van GTA4 nu beter spelers die het spel hebben gemodificeerd.

Zoek de spelfout

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

is het mogelijk om reflecties en schaduwen compleet uit te schakelen voor oude PC's, ondersteund GTA4 nog meer game controllers en detecteert de multiplayer van GTA4 nu beter spelers die het spel hebben gemodificeerd.

Zoek de spelfout

Wat?

Hij is sowieso een hoofdletter vergeten maar er zit meer achter, of niet? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...