spanker Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 Mijn carl is te gespierd voor een meisie, hoe kan je dat verminderen, want hij blijft maar op maximaal staan de hele tijd. Greetz Petra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 Afvallen, tot Fat balkje leeg is. Daarna gaan je spieren vanzelf weg. Wel blijven eten, gezonde maaltijden (Menu; 1 pijltje naar links) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 Of veel zmemmen fietsen rennen dan gaan je spieren er ook vanaf. Of als je cheats gebruikt maxi fat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 of gewoon goed eten en veel sporten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 of gewoon goed eten en veel sporten. Hij zegt toch dat z'n Carl té gespierd is en niet té mager. De spieren moeten ervan af, niet erbij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 of gewoon goed eten en veel sporten. Hij zegt toch dat z'n Carl té gespierd is en niet té mager. De spieren moeten ervan af, niet erbij! dan gaat toch de spieren der van af? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 of gewoon goed eten en veel sporten. Hij zegt toch dat z'n Carl té gespierd is en niet té mager. De spieren moeten ervan af, niet erbij! dan gaat toch de spieren der van af? Tuurlijk niet! Bij trainen kweek je spieren, je verslapt ze niet ... Je verslapt ze door niets te doen ... Als ik in SA weleens fiets, staan er ook Muscle + Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 maar ik snap het niet als je rent gaat er ook van je spieren af maar jer kweekt ze dan tog ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 of gewoon goed eten en veel sporten. Hij zegt toch dat z'n Carl té gespierd is en niet té mager. De spieren moeten ervan af, niet erbij! dan gaat toch de spieren der van af? Tuurlijk niet! Bij trainen kweek je spieren, je verslapt ze niet ... Je verslapt ze door niets te doen ... Als ik in SA weleens fiets, staan er ook Muscle + nee ik bedoel dat als je rent of zwemt dat soms je spieren kleiner worden en dat had ik wel eens gehad dus dat kan je ook doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.